برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زکی‌زاده: پیگیر طرح واحد برای لباس ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی هستیم

تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر سیاست گذاری و توسعه ورزش بانوان با اعلام خبر آغاز نمایشگاه پوشش و حجاب اداری و ورزشی بانوان اظهار داشت: پیگیر طرح ...

به گزارش ایرنا، لیلا زکی زاده درخصوص نمایشگاه پوشش و حجاب اداری و ورزشی بانوان واقع در این وزارتخانه اظهار داشت: این نمایشگاه طبق روال سال های گذشته امسال از ۸ آبان ماه به مدت ۴ روز جهت آشنایی مردم جامعه با لباس مصوب وزارت ورزش برگزار شد.

وی هدف این نمایشگاه را حمایت از تولیدات داخلی خواند و افزود: نمایشگاه از دو قسمت، لباس های مصوب رشته های مختلف ورزشی و سمت دیگر لباس های اداری و پوششی تشکیل شده است که فروش هم در این نمایشگاه آزاد است و با این کار سعی کردیم به تولیدات خانگی کمک کنیم.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه ورزش بانوان حمایت از بانوان سرپرست خانواده را یکی از اهداف مهم این نمایشگاه دانست و خاطرنشان ساخت: سعی می کنیم با حمایت بانوان سرپرست خانواده بتوانیم این نوع کسب و کار را گسترش دهیم.

وی به استقبال خوب جامعه ورزش و جوانان از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به قیمت ها و جنس محصولات استقبال خوبی ازسوی فدراسیون ها، ورزشکاران و کارکنان وزارتخانه نمایشگاه شده و این نماشگاه برای عموم مردم آزاد است.

مدیر کل دفتر سیاست گذاری و توسعه ورزش بانوان با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه گفت: سجادی طی بازدیدی که از نمایشگاه داشت، به توسعه نمایشگاه در سایر مجموعه های ورزشی استان تهران مانند مجموعه انقلاب، شهید شیرودی و ... در مناسبت های مختلف تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه درحال رایزنی جهت تاییدیه کلیه لباس های ورزشی از سوی فدراسیون جهانی هستیم ابراز داشت: لباس مصوب هر رشته ورزشی در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفته و تمامی لباس ها مورد تاییدیه فدراسیون جهانی است ودر حال رایزنی هستیم که تاییدیه کلیه لباس ها را از فدارسیون جهانی بگیریم بعضی از رشته ها زودتر امکان تاییدیه گرفتن هست و مابقی رشته ها باید پیگیری و نامه نگاری بیشتری صورت گیرد.

زکی زاده خاطرنشان ساخت: کشورهای مسلمان دیگر مثل قطر و عربستان بعد تایید شدن لباس از سوی فدراسیون جهانی از لباس مصوب کشور ما استفاده می کنند و در این صورت کار برای آنها راحت تر و هموارتر می شود.

وی کیفیت و جنس بالای لباس ورزشکارن را جز الویت ها دانست و افزود: به تولید کنندگان تاکید کردیم که از جنس بالاتری برای لباس ورزشکاران استفاده کنند تا لباس بی کیفیت ورزشی، بر کیفیت فنی کارشان تاثیر نداشته باشد.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه ورزش بانوان تصریح کرد: درحاشیه بازدید سید حمید سجادی وزیر ورزش از نمایشگاه، پیشنهادی از سوی مریم کاظمی پور معاونت ورزش بانوان مبنی بر طرح واحد برای لباس کلیه ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی ارائه شد که با استقبال وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/9
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: