برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
در انتظار تأییدیه نهایی سانتاکلارا

قسط دوم رضایت‌نامه محبی پرداخت شد

باشگاه استقلال سرانجام موفق شد قسط دوم رضایت نامه محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در روزهای گذشته با مشکل بزرگ پرداخت قسط دوم رضایت نامه محبی مواجه شده بود. در زمان مدیریت آجورلو، آبی ها با باشگاه سانتاکلارا توافق کرده بودند که مبلغ مذکور را در 2 قسط پرداخت کنند. در زمان مدیریت آجورلو قسط نخست پرداخت شد اما آبی ها برای واریز باقیمانده این مبلغ، دچار مشکل شدند.

گویا استقلالی ها 2 مرتبه مبلغ 230 هزار یورو را به حساب سانتاکلارا واریز کرده اند اما هر 2 مرتبه بنا به دلایلی، وجه مذکور برگشت خورده تا فتح الله زاده و مدیران باشگاه با مشکلی در این زمینه مواجه شوند.

سرانجام امروز و پس از تلاش های گسترده، آبی ها از طریق یک صرافی در اروپا، این مبلغ را به حساب سانتاکلارا واریز کردند و این بار خبری از برگشت پول نبوده و اکنون استقلالی ها در انتظار تأیید نهایی باشگاه پرتغالی مبنی بر نشستن پول به حسابشان هستند.

اخباری هم در این زمینه منتشر شده بود مبنی بر اینکه اگر استقلال نمی توانست قسط دوم را به سانتاکلارا پرداخت کند، هم محبی باید به باشگاه پرتغالی بر می گشت و هم اینکه آبی ها رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار باید جریمه پرداخت می کردند. البته که این مسئله از سوی مدیران استقلالی تأیید نشد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/10
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: