برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
گزارش مارکا

اطمینان مدیران رئال: آنچلوتی محروم نمی‌شود

در باشگاه رئال مادرید بر این اعتقادند که کارلو آنچلوتی از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا محروم نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز یکشنبه در برنابئو برابر حریف ته جدولی خود خیرونا با تساوی 1-1 متوقف شد. رئال با گل وینیسیوس پیش بود اما در دقیقه 78 ملرو لوپز، داور بازی، با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه، برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو را پنالتی اعلام کرد تا خیرونا به این شکل گل مساوی را بزند. لوپز در ابتدا دستور به ادامه بازی داده بود.

در تکرار تصاویر مشخص است که توپ ابتدا به سینه آسنسیو برخورد می کند اما در نهایت تشخیص داور پنالتی بود. بسیاری از کارشناسان داوری اسپانیا معتقدند تصمیم داور اشتباه بود و رئالی ها نیز به این تصمیم اعتراض زیادی داشتند. کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی در اظهارنظری تند گفت که آن صحنه اصلا پنالتی نبود و داور پنالتی را به ضرر تیمش اختراع کرد.

 کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا چهارشنبه جلسه ای خواهد داشت و به شکایت کمیته داوران اسپانیا از کارلتو رسیدگی خواهد کرد. کمیته داوران اسپانیا اظهارات آنچلوتی را توهینی به جامعه داوری عنوان کرده است. مارکا نوشته است که آنچلوتی احتمالا بین دو تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم خواهد شد. در آوریل گذشته خوزه لوئیس گایا، کاپیتان والنسیا نیز به خاطر اظهارنظری مشابه کارلتو چهار جلسه محروم شده بود. جالب اینکه او هم به تصمیمات ملرو لوپز در بازی والنسیا-اوساسونا معترض شده بود.

مارکا امروز گزارش داد که در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که مورد کارلو آنچلوتی متفاوت با بازیکن والنسیاست و او از عبارتی استفاده کرده که در ایتالیا مرسوم است. در واقع منظور کارلتو این نبود که داور عامدانه به ضرر رئال سوت زده است. تیم قضایی رئال مادرید هم در صورت هرگونه محرومیت کارلتو آماده دفاع از او است. مدیران رئال معتقدند که قبلا مربیان دیگری هم اظهاراتی مشابه کارلتو داشته اند ولی محروم نشده اند. همچنین آنچلوتی قرار است امشب در نشست خبری بازی با سلتیک در این رابطه توضیح دهد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/10
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: