برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شاگردان کلوپ قرعه نحس کدام سرگروه خواهند بود

فقط دو گل کمتر، لیورپول را وارد این جهنم کرد

شاگردان کلوپ با وجود برتری در شب آخر دور گروهی مقابل ناپولی، نتوانستند صدر را از این تیم بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر از سد ناپولی گذشت تا شمار امتیازات خود (15) را با این تیم مساوی کند. دو گل محمد صلاح و داروین نونیز اما برای عبور از حریف ایتالیایی و تکیه بر صدر کافی نبود و شاگردان کلوپ تنها به خاطر دو گل کمتر، به عنوان تیم دوم از گروه اول صعود کردند.

آنها 5 بازی از 6 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تنها یک بار مقابل ناپولی در دور رفت متحمل شکست شدند. همین یک شکست با نتیجه عجیب 4 بر یک برای از دست دادن صدرنشینی و فرصت صعود به عنوان سرگروه کافی بود تا با وجود پیروزی در بازی برگشت مقابل ناپولی، این حریف ایتالیایی باشد که به عنوان یکی از هشت سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونز لیگ می شود. آنها اگر دو گل دیگر در بازی شب گذشته می زدند، نتیجه بازی رو در رو را برده و به عنوان تیم اول صعود می کردند. 

به این ترتیب شاگردان کلوپ باید در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از چهار سرگروه دیگر دیدار کنند؛ جایی که هر احتمالی وجود دارد و فکر کردن به بعضی از آنها دیوانه کننده است. کافی است به این فکر کنید که حریف یک هشتم نهایی لیورپول به احتمال زیاد، یکی از این تیم ها خواهد بود: پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، رئال مادرید و پورتو.

لیورپول، فصل گذشته تا دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت اما در این مرحله با تک گل وینیسیوس جونیور مغلوب رئال مادرید شد و از کسب مقام قهرمانی بازماند. حال برای تکرار روند موفق فصل قبل و جبران شکست در فینال، شاگردان کلوپ مسیر به مراتب سخت تری خواهند داشت که می تواند حتی یک شروع مرگ بار برای آنها داشته و منجر به حذف زودهنگام از مسابقات شود. این احتمال با توجه به حریفانی که لیورپول ممکن است با آنها دیدار کند، خیلی هم دور از ذهن نخواهد بود، مخصوصا که یکی از همین تیم ها، رئال مادریدی است که در فینال سال گذشته از سد لیورپول گذشته بود.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/11
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: