برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یک جفت گوش پیروزی را به کلوپ تقدیم کرد! (عکس)

گل ناپولی در اوایل نیمه دوم برابر لیورپول به شکل عجیبی مردود اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای صعود به عنوان صدرنشین از گروه اول لیگ قهرمانان به پیروزی با اختلاف حداقل سه گل برابر ناپولی نیاز داشت و در نهایت 0-2 این تیم را مغلوب کرد. اما جنجالی ترین صحنه این دیدار در نیمه دوم رخ داد و گل اوستیگارد، بازیکن ناپولی به شکل عجیبی آفساید اعلام شد تا در نهایت لیورپول بتواند در دقایق پایانی برتری خود را تضمین کند.

در اوایل نیمه دوم این دیدار بود که ارسال دقیق کواراتسخلیا روی یک ضربه ایستگاهی در مرکز محوطه جریمه لیورپول در شرایطی توسط لئو اوستیگارد تبدیل به گل شد که هیچ بازیکنی او را مهار نکرده و این بازیکن به راحتی دروازه آلیسون بکر را باز کرد. اما علیرغم جشن خوشحالی بازیکنان ناپولی، داور بعد از بازبینی صحنه حکم به مردود بودن این گل داد.

مرور تصاویر نشان می داد اوستیگارد و بازیکن لیورپول روی یک خط قرار دارند و برخی کاربران در شبکه های اجتماعی به شوخی مدعی شدند انگار فقط گوش بازیکن ناپولی جلوتر بوده و به همین دلیل گل او آفساید شده است. به هر ترتیب لیورپول از این صحنه جان سالم به در برد و در نهایت با دو گل محمد صلاح و داروین نونیز در دقایق پایانی، به یک پیروزی حیثیتی دست یافته و انتقام شکست سنگین دور رفت را گرفت.


منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/11
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: