برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آنچلوتی: اگر محروم شوم صبر می‌کنم، چاره‌ای نیست

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فرداشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که صعودش از گروه F لیگ قهرمانان را قطعی کرده است فردا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در خانه میزبان سلتیک است.

کارلو آنچلوتی امشب در حالی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد که بخش قابل توجهی از سوالهای خبرنگاران به انتقاد او از تصمیم های داور بازی قبلی رئال مقابل خیرونا در لالیگا برمی گشت. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید و آنچلوتی بعد از بازی از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود خیرونا انتقاد کرد.

انتقادهای آنچلوتی از داوری آن بازی او را با احتمال جریمه شدن مواجه کرده و گفته می شود کارلتو ممکن است یک بازی تا چهار بازی از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شود. اما آنچلوتی به خبرنگاران گفت که به این مساله اهمیت نمی دهد و تمرکزش روی بازی فردا مقابل سلتیک است.

احتمال محرومیت آنچلوتی به دلیل انتقاد از داوری
اگر چهار بازی محروم بشوم چه می کنم؟ صبر. من تا حالا هزار بازی را کنار زمین بوده ام؛ چه می شود اگر چهار بازی را از کنار زمین نبینم. گاهی اوقات VAR بیشتر از داور خودش را همه کاره قضاوت بازی می بیند. من این را درک می کنم که مرز باریکی بین صلاحیت تیم داوری داخل زمین و تیم داوری ویدیویی وجود دارد ولی اشتباه داوری در آن بازی مشخص و واضح بود.

آنها باید قانون را توضیح بدهند چون من قانون هند را خیلی خوب بلدم. من احمق نیستم و نمی دانم که قرار است جریمه بشوم یا نه. ولی شبها راحت می خوابم. دوباره تکرار می کنم که من به کسی بی احترامی نکردم. آنها در گزارش شان نوشته اند که من گفته ام پنالتی برای حریف ما خلق شده. جمله ای که من گفتم در ایتالیایی یعنی مجازات کردن کسی که حقش نیست. در صحبت من هیچ سوءنیتی وجود نداشت و من همیشه به داورها احترام گذاشته ام.

احتمال دوم شدن رئال در گروه F در صورت پیروز نشدن بر سلتیک
تیمهای قوی ای در این رقابتها حضور دارند که در گروه شان دوم می شوند و صعود می کنند. مهم ترین چیز برای ما پرستیژ باشگاه است. لیگ قهرمانان برای رئال مادرید رقابت ویژه ای است و ما باید در تک تک بازی ها به این فکر کنیم و به همه حریفان احترام بگذاریم.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/11
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: