برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فن‌دایک: حمله به قد لیساندرو احمقانه است

ویرژیل فن دایک انتقادها از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، به دلیل قدش را بی پایه و اساس دانسته و می گوید او در یونایتد ...

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، امسال تابستان آژاکس را ترک کرد تا با قراردادی 65 میلیون یورویی راهی منچستریونایتد شود. اما در بدو ورود او شیاطین سرخ دو نتیجه خیلی بد گرفتند و با دو شکست پیاپی مقابل برایتون و برنتفورد مواجه شدند.

این شکست ها باعث شد عده زیادی از لیساندرو به دلیل قد کوتاهش انتقاد کنند و او را مناسب بازی در لیگ برتر ندانند. این مدافع آرژانتینی 175 سانتی متر قد دارد. از جمله کسانی که به این موضوع اشاره کردند می توان به جیمی کارگر و همینطور توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، اشاره کرد.

اما مارتینز بعد از آن، دو بازی نمایش هایی خیره کننده در ترکیب یونایتد داشت و یکی از عواملی بود که شیاطین سرخ در 10 بازی قبلی خود در لیگ برتر 5 کلین شیت ثبت کنند. او به همین خاطر ظرف مدتی کوتاه به یکی از ستاره های محبوب هواداران تبدیل شده است.

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، با دفاع از هم پستی آرژانتینی خود در یک مصاحبه گفت:" خیلی ها سعی می کنند از مساله تفاوت قد داستان درست کنند. ولی این حرفها اصلا قابل شنیدن نیست. اصلا نباید به این صحبتها گوش داد. کنایه زدن به او کار مزخرفی است.

البته شکی نیست که یک مدافع اگر بلندتر باشد به نفعش خواهد بود ولی از خیلی جهات هم قد به تنهایی به کار نمی آید. لیساندرو در مقابل ما واقعا عالی کار کرد. یونایتد خرید خیلی خوبی داشته. این مدافع آرژانتینی هم خیلی پرشور است و هم با توپ عالی کار می کند. هر چه بگویند من فقط می توانم از لیساندرو تعریف کنم".

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/13
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: