برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
با بیانیه رسمی باشگاه چلسی؛

مدافع حریف ایران، جام‌جهانی را از دست داد

تهران- ایرنا- باشگاه چلسی امروز(شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که «بن چیلول» مدافع تیم ملی انگلیس به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، جام ...

به گزارش ایرنا، مصدومیت ستاره ‎های «سه شیرها» در آستانه جام جهانی تبدیل به یکی از نگرانی های جدی گرت ساوت گیت، سرمربی تیم انگلیس و همگروه ایران در جام جهانی تبدیل شده است.

پس از مصدومیت ریس جیمز، کایل واکر و کالوین فیلیپس، خبر می رسد بن چیلول مدافع چپ تیم ملی انگلیس هم آسیب دیده و انتظار می رود که جام جهانی را از دست بدهد.

باشگاه چلسی امروز اعلام کرد که بن چیلول، مدافع کناری انگلیس و چلسی، احتمالا جام جهانی قطر را از دست بدهد، زیرا اسکن ها نشان داده که وی از ناحیه همسترینگ، دچار آسیب جدی شده است.

مدافع حریف ایران، جام جهانی را از دست داد

چیلول چهارشنبه شب در جریان مسابقه چلسی مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا که با برتری ۲ بر یک شاگردان گراهام پاتر به پایان رسید، مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

تصویر او در شرایطی که با عصا در حال خروج از استمفوردبریج بود، نشان از شدت بالای این مصدومیت داشت.

مدافع حریف ایران، جام جهانی را از دست داد

۷۲ ساعت پس از مصدومیت چیلول، امروز باشگاه چلسی در بیانیه ای اعلام کرد که معاینات پزشکی نشان می دهد که این مدافع مصدومیت قابل توجهی داشته و انتظار می رود که جام جهانی را از دست بدهد.

چیلول یک برنامه توانبخشی را زیر نظر تیم پزشکی باشگاه آغاز خواهد کرد.

چیلول که عضوی از تیم انگلیس برای یورو ۲۰۲۰ بود، فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد اما در این فصل با انجام ۱۳ بازی در تمامی رقابت ها به تیم اصلی چلسی بازگشت.

این خبر در حالی منتشر می شود که انگلیس مصدومان دیگری هم دارد. ریس جیمز مدافع ملی پوش چلسی به دلیل مصدومیت زانو در بازی مقابل آث میلان هشت هفته از میادین دور است و حضور او در قطر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مدافع حریف ایران، جام جهانی را از دست داد

کایل واکر و کالوین فیلیپس دو ملی پوش منچستر سیتی دیگر مصدومان انگلیس هستند که گفته می شود ممکن است به جام جهانی برسند.

مدافع حریف ایران، جام جهانی را از دست داد

تیم ملی فوتبال انگلیس ۳۰ آبان در اولین بازی خود در جام جهانی برابر ایران به میدان می رود.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/14
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: