برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
هیچکس دیگر ثابت نیست؛

اقتداری که «لرزه» به تن بازیکنان انداخت/ اتفاق مثبت در تیم ملی

اقتداری که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از خود نشان داده برخی بازیکنان این تیم را وادار کرده در اظهارنظرهایشان مراقب باشند تا برای جام جهانی ...

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در فاصله دو هفته مانده به آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی پیگیری می شود که همچنان خبری از حضور کامل لژیونرها در تمرین نیست.

برگزاری جام جهانی قطر در پاییز دلیلی است تا باشگاه ها تنها یک هفته قبل از شروع مسابقات به بازیکنان ملی پوش خود اجازه حضور در تمرینات تیم ملی را بدهند.

همین موضوع باعث شده در ۱۴ روز مانده به آغاز رقابت های جام جهانی قطر، ۱۳ بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران به همراه شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و امید ابراهیمی که در لیگ ستارگان قطر حضور داشتند در تمرین تیم ملی حاضر شوند.

نگاهی مختصر به مصاحبه های چند وقت اخیر ملی پوشان پس از بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی نشان می دهد آنها بدون اطمینان از حضور قطعی در جام جهانی قطر برای موفقیت در این رقابت ها تلاش می کنند.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع میانی تیم ملی ایران که در بیشتر بازی های مرحله راهیابی به جام جهانی قطر جزو بازیکنان اصلی بودند در تازه ترین مصاحبه های خود تنها به تمرکز روی تمرینات تیم اشاره کرده و خود را هم سطح سایر بازیکنان توصیف کرده اند تا نه تنها از اتحاد در این تیم صحبت کرده باشند بلکه کارلوس کی روش را تحریک نکنند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در دوران هشت ساله حضورش بارها نشان داد هرکس بخواهد خود را بالاتر از سایر نفرات بداند جایی در لیست ملی پوشان ندارد. رفتاری که لرزه بر اندام بازیکنان همیشه ثابت در دو سال اخیر بازی های ملی انداخته است.

اقتداری که «لرزه» به تن بازیکنان انداخت/ اتفاق مثبت در تیم ملی

جملات مشابهی که امثال محمدرضا اخباری، امید ابراهیمی، مرتضی پورعلی گنجی و… نیز بیان کرده اند تا در تیمی که رهبری اش را کی روش بر عهده دارد کسی جایگاه خود را فراموش نکند.

بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی ایران صدای انتقاد کارشناسان فوتبال را بلند کرد اما هیچ یک از آنها نتوانست خرده ای به نظم بخشی و ایجاد سازمان تیمی در بین ملی پوشان وارد کند.

برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر است:

* ایران - انگلیس؛ دوشنبه ۳۰ آبان؛ ساعت ۱۶:۳۰

* ایران - ولز؛ جمعه ۴ آذر؛ ساعت ۱۳:۳۰

* ایران - آمریکا؛ سه شنبه ۸ آذر؛ ساعت ۲۲:۳۰

خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/16
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: