برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ازبکستان از مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا انصراف داد

تهران- ایرنا- تیم ملی واترپلو ازبکستان یکی از ۵ تیم هم گروه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

به گزارش ایرنا، رقابت های واترپلو قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا (انتخابی قهرمانی جهان) به میزبانی تایلند با شرکت ۱۰ تیم از ۱۶ الی ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در شهر بانکوک برگزار می شود. تیم ملی واترپلو ایران در گروه نخست این مسابقات با قزاقستان، تایلند، ازبکستان، هند و کره جنوبی همگروه است.

به این ترتیب با انصراف ازبکستان، تیم ملی واترپلو ایران در گروه A این مسابقات با تیم های ملی قزاقستان، تایلند، هند و کره جنوبی در دور مقدماتی به رقابت خواهد پرداخت.

نخستین دیدار تیم ملی واترپلو ایران برابر هند در این مسابقات روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۰ به وقت ایران خواهد بود. رقابت های دور مقدماتی در پنج روز و در ۲ گروه برگزار خواهد شد.

پس از آن بازی ها به صورت ۱ با ۴ و ۲ با ۳ بر اساس رده بندی دور مقدماتی گروه های A و B پیگیری خواهد شد تا در نهایت چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.

اسامی بازیکنان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا به این شرح است: 

شایان قاسمی، امیرعطا خزایی، حامد ملک خانبانان، امیرحسین کیهانی، امید آقائی، امیرحسین رهبر، سهیل رستمیان، مهدی یزدانخواه، ارشیا الماسی، علیرضا مهری، امین قویدل، پیمان اسدی و خشایار ضیاالدینی.

کادر فنی: الکساندر چیریچ (سرمربی)، وحید رضایی آشتیانی (مربی)، نادر غفوری (سرپرست)، دکتر خسرو حمزه (روانشناس) و امیرعباس اکبرنژاد (مربی آنالیز). 

گروه بندی مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا: 

گروه A: قزاقستان، ایران، هند، تایلند و کره جنوبی

گروه B: ژاپن، چین، سنگاپور، کویت و هنگ کنگ

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/16
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: