برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رکورد باورنکردنی تیم آرتتا: بالاتر از شکست‌ناپذیرها

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، موفق شده رکورد جذابی را با این تیم در رقابت های فصل جاری به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب آرسنال از ابتدای فص 23-2022 تا به حال تحسین بسیاری را به همراه داشته و باعث شده که این تیم همچنان در رقابت با منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

توپچی ها این هفته موفق شدند با نتیجه 0-1 برابر چلسی به پیروزی برسند تا همچنان در صدر جدول بمانند و 34 امتیاز از 39 امتیاز ممکن را از ابتدای فصل تا به حال کسب کنند.

آرسنال با این نتیجه موفق شد از رکوردی که پیش از این با آرسن ونگر افسانه ای و تیمش معروف به شکست ناپذیرها داشت عبور کند، تیمی که در نهایت موفق شد با 90 امتیاز (26 پیروزی و 12 تساوی) قهرمان فصل 04-2003 شود.

روزنامه اسپانیایی مارکا با انتشار گزارشی اعلام کرده است که این تیم تحت هدایت آرتتا همچنین موفق شده است که در رتبه پنجم بهترین آغاز ممکن در لیگ برتر انگلیس پس از 13 هفته قرار بگیرد. منچسترسیتی با 37 امتیاز در فصل 18-2017، لیورپول با همین تعداد امتیاز در فصل 20-2019 و بار دیگر منچسترسیتی با 35 امتیاز در دو فصل 12-20211 و 19-2018 در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

این مربی اسپانیایی همچنین موفق شده است به بهترین مربی آرسنال در 150 بازی ابتدایی که روی نیمکت این تیم حضور داشت تبدیل شود. او از رکورد 82 پیروزی ونگر و همچنین 82 پیروزی جرج گراهام عبور کرد و حالا با 87 پیروزی در 150 بازی اول در رتبه اول قرار گرفته است.

آرتتا درباره رقابت با منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی گفت:« فقط کافی است به کاری که سیتی در طول شش سال گذشته انجام داده نگاه کنید. آنها بهترین مربی دنیا را دارند و بهترین تیم دنیا هستند و در تمامی رقابت ها از ثبات خوبی برخوردار بوده اند. ما احترام بسیاری برای آنها قائل هستیم. در حال پیشرفت به عنوان یک تیم هستیم و هر بازی بهتر می شویم. این ماراتنی بسیار طولانی است اما کار را خوب شروع کرده ایم.»

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/17
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: