برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مشکل ویزا همچنان باقیست؛

سفر آزادکاران به آمریکا همچنان در هاله‌ای از ابهام

شمارش معکوس تا برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا در حالی رو به پایان است که متولیان فدراسیون کشتی کشورمان همچنان بر صدور ویزا برای تمامی اعضای ...

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در شهر آیووا آمریکا برگزار می شود، اما همانطور که پیش بینی می شد فرایند صدور ویزا از سوی میزبان برای سفر تیم ملی کشتی آزاد کشورمان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. این در حالیست که برخی از مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا چندی پیش در حاشیه رقابتهای جهانی صربستان رسماً از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان دعوت کردند تا تیم ایران در جام جهانی شرکت کند.

هر چند متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با اعزام آزادکاران ایران به جام جهانی موافقت کردند اما همچنان بر این موضوع تاکید دارند در صورتی به این مسابقات می روند که ویزا برای تمامی اعضای تیم ملی صادر شود و اتفاقات مشابهی همچون اعزام قبلی به آمریکا پیش نیاید.

فدراسیون کشتی ایران حتی بلیت آزادکاران برای سفر به دوبی برای انجام امور صدور ویزا را هم رزرو کرده، اما متولیان کشتی آمریکا هنوز اقدام مؤثری برای تعیین وقت سفارت جهت صدور ویزا و اعزام تیم ایران به کشورشان انجام نداده اند.

به هر حال طبق موضع فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به اهمیت و سطح رقابتهای جام جهانی قرار است جمعی از آزادکاران جوان در این مسابقات به میدان بروند و لغو این سفر به دلیل عدم صدور ویزا، تأثیری در برنامه های مدون کشتی ایران نخواهد داشت. در نتیجه با توجه به رفتار مسئولان کشتی آمریکا و بلاتکلیفی در صدور ویزا می توان اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به جام جهانی را از هم اکنون منتفی دانست، مگر آنکه سیاست متفاوتی طی روزهای آینده از سوی کشور میزبان اعمال شود.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/17
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: