برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پاداش درخشش ستاره فرانسوی با حضور در قطر

ویلیام سالیبا، مدافع مستحکم و مستعد آرسنال، نقش قابل توجهی در موفقیت این تیم در این فصل داشته است و به زودی مزدِ این درخشش را با حضور در جام ...

به گزارش "ورزش سه"، ویلیام سالیبا، مدافع 21 ساله توپچی ها، در سال 2019 به این باشگاه پیوست و در سه فصل اخیر به طور قرضی برای سن اتین، نیس و مارسی بازی کرد. درخشش سالیبا در لوشامپیونا سبب شد که آرتتا او را به آرسنال برگرداند تا عملکرد خوبش را برای توپچی ها ارائه دهد.

سالیبا علاوه بر اینکه به مهره اصلی آرتتا در قلب خط دفاعی تبدیل شده است، دیدیه دشان را هم متقاعد کرده که به این مدافع جوان اعتماد کند تا او را در فهرست تیمش در جام جهانی قرار دهد.

با وجود مدافعانِ با تجربه در تیم ملی فرانسه نظیر پرسنل کیمپمبه و رافائل واران، و با توجه به اینکه سالیبا اولین جام جهانی خود را تجربه می کند، ممکن است گزینه اصلیِ خروس ها برای ترکیب اصلی نباشد اما در صورت نیاز به او، مهره ای کاملا قابل اعتماد برای دشان خواهد بود.

مدافع فرانسوی  در 13 بازی لیگ برتر که به میدان رفته، با 28 تکل موفق رتبه چهارمِ این لیست را به خود اختصاص داده و با 784 پاس صحیح، آمارِ بازی سازیِ خوبی را هم ثبت کرده است.

همچنین در آخرین دیداری که در دربی لندن مقابل چلسی بازی کرد نمایش خیره کننده ای ارائه داد و بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. او در طول بازی، پی یر امریک اوبامیانگ را به خوبی مهار کرد و باعث شد مهاجم سابق چلسی، فقط 8 لمس توپ داشته باشد.

تمام این درخشش، نوید اتفاقات خوب برای سالیبا و آرسنال را در ادامه راه می دهد و حضورش در تیم ملی فرانسه، آینده خط دفاعیِ این کشور را تضمین می کند.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/18
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: