برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برترین‌های مسابقات تنیس روی‌میز ناشنوایان قهرمانی کشور معرفی شدند

رقابت های تنیس روی میز ناشنوایان قهرمانی کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر در دو بخش مردان و بانوان خاتمه یافت. 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی انجمن تنیس روی میز ناشنوایان، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر در دو بخش تیمی و انفرادی مردان و بانوان خاتمه یافت.

در بخش تیمی مردان ۷ تیم از استان های فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان شرقی حضور داشتند که در پایان تیم اردبیل قهرمان شد، آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید، فارس رتبه سوم را کسب کرد و خراسان رضوی در رده چهارم ایستاد.

در بخش انفرادی مردان نیز فرزاد چراغی از اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، امیراسدالله زاده از فارس دوم شد و رضا قاسمی از چهارمحال و بختیاری به همراه محمد علیزاده از اردبیل عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان ۹ تیم خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قزوین، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، اردبیل، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند که در نهایت تیم اردبیل به مقام اول رسید، کردستان شد و عنوان سوم مشترک به فارس و کرمانشاه تعلق یافت.

همچنین در بخش انفرادی بانوان سما شهبازی از اردبیل قهرمان شد، مریم کشتی آرا از فارس به مقام دوم رسید و بشرا حبیبی از کردستان به همراه لیلا شجاعی از اردبیل به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

در این مسابقات محمدعلی عباسی و ویدا عبدی به عنوان ناظر فنی مسابقات مردان و بانوان و منیجه ابری نایب رئیس انجمن نیز حضور داشتند. ضمناً از سوی انجمن به نفرات برتر مسابقات انفرادی جوایز نقدی پرداخت شد.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/18
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: