برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پیام ستاره آمریکایی: قلبم شکست که در قطر نیستم

پل آریولا، وینگر آمریکایی، با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از این که در فهرست این تیم برای حضور در جام جهانی جایی ندارد به شدت ابراز ناراحتی ...

به گزارش "ورزش سه"، گرگ برهالتر ساعاتی قبل فهرست نهایی تیم ملی آمریکا برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد و غیبت بسیاری از بازیکنانی که انتظار می رفت این تیم را در این رقابت ها همراهی کنند باعث تعجب شده است. 
تیم ملی آمریکا در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی 2022 در حال طی کردن روند آماده سازی است و باید در دومین روز این رقابت ها به مصاف ولز برود و یکی از غایبان بزرگ این فهرست، آریولا است که بسیاری منتظر حضورش در قطر بودند. 
این وینگر 27 ساله پس از انتشار فهرست نهایی این تیم با انتشار پستی احساسی در شبکه های اجتماعی نوشت:«چند روز اخیر بسیار سخت بوده است. این یکی از دشوارترین روزهایی زندگی ام را تجربه کردم. من از این که نمی توانم در جام جهانی به میدان بروم بسیار ناراحت هستم و قلبم شکسته است. هدف امسالم این بود که در شرایطی قرار بگیرم که بتوانم به این نقطه برسم و باور دارم که شرایطش را هم داشتم اما متاسفانه کافی نبود.»

او با ابراز حمایت از تیم ملی کشورش اضافه کرد:« حضور در تیم ملی در طول سالیان به من یاد داد که به میدان رفتن برای کشورت باعث افتخار است و من می دانم که جای هیچ کس تضمینی نیست. اطمینان دارم که با تمام وجود کنار هم تیمی هایم هستم و امیدوارم که تمام کشور از این تیم فوق العاده حمایت کنند. از تمام کسانی که برایم پیام فرستادند و حمایت کردند ممنونم. پیش برو آمریکا!»
برهالتر پس از اعلام فهرست تیم ملی آمریکا اعلام کرده بود که خط زدن آریولا یکی از دشوارترین تصمیمات او در این بازه زمانی بوده است.

 

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/19
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: