برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
والیبال نشسته قهرمانی جهان - بوسنی

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در رده نهم ایستاد

تیم ملی والیبال نشسته بانوان با غلبه بر مجارستان و کسب جایگاه نهم به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان شامگاه امروز پنجشنبه برابر مجارستان برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافتند.

دیدار برابر مجارستان در مرحله تعیین رده بندی تیم های نهم تا سیزدهم رقابت های قهرمانی جهان برگزار شد. پیش از این و در این مرحله، ملی پوشان کشورمان برابر لهستان، فنلاند و بوسنی صاحب برتری شده بود.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با مجموع ۴ برد و ۴ باخت در رده نهم مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت. این تیم در دوره پیشین این رقابت ها (۲۰۱۸ هلند) هم با کسب جایگاه نهم به کار خود پایان داد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در حالی دیدارهای خود در مرحله رده بندی تیم های نهم تا سیزدهم مسابقات قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و بدون باخت به پایان رساند که پیش از آن نتیجه هر چهار دیدار خود برابر آمریکا، اسلوونی و کانادا (مرحله مقدماتی) و اوکراین (مرحله یک هشتم) را واگذار کرده بود.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در هر دو بخش مردان و بانوان حکم انتخابی پارالمپیک را دارد.تیم های راه یافته به دیدار نهایی این رقابت ها صاحب سهمیه شدند اما تیم بانوان ایران با ناکامی از صعود به جمع هشت تیم برتر از این مهم بازماند.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/20
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: