برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پاس گل نورافکن، کار جلالی را سخت کرد!

امید نورافکن به عنوان هافبک وسط تیم ملی موفق شد یک پاس گل را ارسال کند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور چپ پاهای پرتعداد در اردوی تیم ملی طی روزهای گذشته با واکنش های زیادی همراه شده است. امید نورافکن یکی از این بازیکنان چپ پا است که در لیگ برتر به عنوان مدافع چپ به میدان رفته است.
 
امروز در بازی دوستانه با نیکاراگوئه، کارلوس کی روش دلیل حضور چپ پاهای پرتعداد را مشخص کرد؛ او ظاهرا تصمیم گرفته از برخی نفرات چپ پا در پست هافبک وسط بهره بگیرد. او امروز امید نورافکن را در خط هافبک به کار گرفت و البته که این بازیکن هم به خوبی پاسخ اعتمادش را داد.
 
در صحنه گل اول ایران اشتباه مدافعان نیکاراگوئه با توپ ربایی خوب نورافکن همراه شد تا او با یک پاس عرضی خوب مهدی ترابی را صاحب توپ کند و گل اول ایران به ثمر برسد.
 
کی روش در دوره قبلی حضور در ایران از احسان حاج صفی که یک مدافع چپ بود هم در خط هافبک استفاده کرده بود و حالا در غیاب حاج صفی که هنوز به ایران اضافه نشده، نورافکن به عنوان بازوی خط هافبک در سمت چپ به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.

البته ابوالفضل جلالی که در این بازی دفاع چپ تیم ملی است هم با پرس روی دفاع حریف توانست زمینه ساز اشتباه او شود؛ هرچند که نورافکن با این پاس نشان داد رقیب سرسختی برای چپ پاها محسوب می شود .

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/20
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: