برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
حضور بد موقع ایگور روسی در محوطه خودی

بدشانسی‌های مجیدی و کلباء اینجا تکمیل شد (عکس)

در شرایطی که مجیدی می توانست با کلباء به رتبه چهارم صعود کند، به جایگاه هشتم سقوط کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کسب نتایج مطلوب در هفته های گذشته، باعث افزایش انتظارات از فرهاد مجیدی شده بود. اتحاد کلباء رکورد بهترین شروع تاریخ خود در لیگ حرفه ای امارات را شکسته بود و فقط 2 امتیاز با صدر جدول فاصله داشتند. آنها با هدف رسیدن به رتبه های بالای جدول در استادیوم راشد بن سعید به مصاف عجمان رفتند.

برخلاف تصور، کلباء اصلا بازی را خوب آغاز نکرد. در همان دقایق ابتدایی، یک توپ از روی خط دروازه این تیم برگشت داده شد و 2 مرتبه نیز توپ به تیرک دروازه عیسی حوتی برخورد کرد تا مشخص شود اتحاد کلباء روز سختی را در پیش دارد.

این اولین شات از صحنه گل عجمان بود. کارگردان نیز به مانند خیلی از بینندگان تلویزیونی، در ابتدا تصور کرد که بازیکن عجمان با سر، توپ را به فراس العربی رسانده است.

با توجه به وضعیت جدول رده بندی، کلباء می توانست با کسب پیروزی برابر عجمان، تا رتبه چهارم نیز صعود کند. با این حال، به نظر می رسید که تمرکز این تیم روی کسب حداقل امتیاز از این بازی خارج از خانه است. اما یک لحظه غفلت در ثانیه های پایانی، همه چیز را به باد داد.

یک ارسال در دقیقه 94 به روی دروازه، باعث باز شدن دروازه کلباء شد اما در ادامه پرچم کمک داور، این گل را مردود کرد. ابتدا تصور شد توپ پس از برخورد با سر بازیکن عجمان در برابر فراس العربی پدیده تونسی این فصل ادنوک لیگ قرار گرفته است و او موفق به گلزنی شده است.

اما مرور زوایای دیگر مشخص کرد که این ایگور روسی بوده است که یک لقمه حاضر و آماده را در اختیار حریف قرار داده است.

اما مرور تصاویر توسط VAR، مشخص کرد که این ایگور روسی بوده که با تأثیرگذاری به روی توپ، آن را به فراس العربی پاس داده است و در واقع حضور بدموقع این مدافع برزیلی در مکان فرود توپ، یک پاس ناخواسته را برای تیم حریف مهیا کرد و منجر به شکست اتحاد کلباء در ثانیه های پایانی شد.

باخت تلخ در ثانیه های پایانی، باعث شد تا رویای بزرگ فرهاد برای حضور در میان چهار تیم برتر امارات تا پیش از آغاز جام جهانی، از دست برود. حالا و تا پیش از آنکه تمام توجه به جام جهانی معطوف شود، کلباء در دیدار برگشت از مسابقات جام ریاست جمهوری به مصاف الوحده می رود. مجیدی این فرصت را دارد تا با جبران شکست 2 بر یک در بازی رفت، راهی دور بعدی این پیکارها شود.

در اینجا مشخص است که بازیکن کلباء، به اشتباه یک پاس گل به حریف داد. شاید اگر روسی در آن نقطه از زمین نبود، هیچ گاه دروازه تیم مجیدی باز نمی شد.
منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/22
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: