برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دبیر: در حق 2 کشتی‌گیر ما ظلم شد/ خنده بعد از دومی؟ بی غیرت خطاب می‌شود

رییس فدراسیون کشتی در خصوص عدم شادی کشتی گیران روی سکوی قهرمانی واکنش نشان داد.
دبیر: در حق 2 کشتی گیر ما ظلم شد/ خنده بعد از دومی؟ بی غیرت خطاب می شود

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ باکو، امروز (یکشنبه ۲۲ آبان) از ساعت ۱۱:۳۰ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم اظهار داشت: بچه های ما در جام جهانی کار بزرگی کرده و تیم اول و دوم دنیا با نفرات کامل را با شایستگی شگست دادند. بعضی وقت ها داوری تأثیرگذار بود و با یک اخطار در فرنگی، نتیجه عوض می شد. یه یکی، ۲ تا از بچه های ما ظلم شد و می توانستیم ۷ بر ۳ هم ببریم. به بچه ها می گفتم فرنگی ما دیگر حق بازگشت به عقب را ندارد و باید محکم تر بیاید جلو. 

وی افزود: در مسابقات جهانی صربستان هم بد آوردیم و [مهدی] محسن نژاد از همین حریف خود ۹ بر یک جلو بود. ما قهرمان دنیا هستیم و بچه های ما کار بسیار بزرگی کردند. من در مراسمی گفتم ما می بازیم چون برای برد در فینال خودمان را آماده نکرده بودیم اما بچه ها با توانایی های خودشان قهرمان شدند. حسن رنگرز دقیق پیش بینی کرد ترکیه و آذربایجان را ۶ بر ۴ و ۵ بر ۵ ببریم که همین هم شد.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به این موضوع که فرنگی کاران بعد از قهرمانی، خوشحالی نکردند، تأکید کرد:  من در فضای مجازی نیستم. باید ببینیم دنیای واقعی چه می گوید. فقط هم کار می کنم و ۹ شب می خوابم که ۴ یا ۵ صبح بیدار شوم. باید ببینیم خدا چه دوست دارد، کاری نمی کنم او ناراحت شود اما بعد متوجه شدم که کشتی گیران روی سکو شادی نکرده اند. برای مردم می گویم با ادبیات کشتی؛ برای کشتی گیر زشت است وقتی دوم شده، بخندد. وقتی یکی در فینال شکست خورده و شادی کند، بد است. من ۳ نقره جهانی گرفته ام و تا ۶ ماه بعدش نمی شد با ۱۰ من عسل هم مرا بخوری! فوتبال، والیبال و بسکتبال تیمی است اما کشتی انفرادی است.

دبیر در پایان گفت: ما ۵ بازنده در فینال داشتیم؛ وقتی باخته و بخندد، به آنها نمی گویند بی غیرت چرا باختی و می خندی؟! چیزی از کشتی گیر گیذ نمی آورند و این ها را بهانه می کنند. چه قدر بدبخت شده ایم که باید برای یک خبرنگار مجازی که منافق هم هست، توضیح بدهیم. پایش برسد من می گویم او کجاها کتک خورده! بچه هایی که ورزش می کنند را نباید وارد این فضاها کرد، آنها وظیفه دارند پرچم را بالا ببرند. پاک تر و سالم تر از این بچه های فرنگی نداریم، آن ها زندگی شان را گذاشته اند.

 

 

 

انتهای پیام/
منبع: ایلنا
تاریخ: 1401/8/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: