برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتخاب مربی از لیگ برتر، انتخاب خوب برای امید

از آنجایی که فدراسیون فوتبال درگیر پشتیبانی از تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی دوحه است، انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از این تورنمنت ...

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سرپرست تیم امید را انتخاب و اعلام کرد که پس از جام جهانی سرمربی هم انتخاب خواهد شد. در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم امید خبر رسیده است که کمیته جوانان و کمیته فنی روی مربیان لیگ برتری دست گذاشته اند و یکی از گزینه های مورد علاقه این کمیته ها مجتبی حسینی است. مربی که چه در  فصل گذشته و چه در این فصل نتایج خوبی به همراه تیم پیکان گرفته است. البته انتخاب این سرمربی، بستگی به نظرات اعضای هیئت رییسه و از همه مهم تر رضایت باشگاه پیکان دارد، به این خاطر که مجتبی حسینی تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد. با این حال شیوه ای که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید در پیش گرفته است، بدون شک در ادامه منجر به اتفاقات خوبی برای تیم امید خواهد شد.

مجتبی حسینی یا هر مربی لیگ برتری دیگری که سرمربی تیم امید شود، نسبت به بازیکنان رده سنی امید تیم های لیگ برتری شناخت دارد و طبیعتا با آگاهی نفرات مد نظر خود را به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد. از همه مهمتر مربی که در لیگ برتر کار می کند، می تواند حس همکاری خوبی بین باشگاه ها و تیم امید به وجود بیاورد و به گونه ای برنامه ریزی خواهد کرد که منافع باشگاه ها دچار خطر نشود.

فدراسیون فوتبال در گذشته هم تلاش زیادی کرد که مربیان تیم های لیگ برتری چون امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی و ... را برای تیم امید در اختیار بگیرد اما مشکل اینجا بود که حاضر نمی شد دستمزد خوبی برای این مربیان در نظر بگیرد و اگر این سیاست ادامه پیدا کند، بدون شک هیچ مربی باشگاهی حاضر به کار در تیم امید نخواهد بود. خوشبختانه به نظر می رسد فدراسیون فوتبال این بار تصمیم گرفته است که در مدیریت تیم امید تجدید نظر کند. فدراسیون فوتبال ماهی 50 هزار دلار به کارلوس کی روش می دهد و اگر بخواهد یک سوم این مبلغ را هزینه ی دست مزد سرمربی تیم امید کند، بدون شک می تواند از بین مربیان لیگ برتری انتخاب خوبی برای تیم امید داشته باشد و بعد از دهه ها طلسم حضور در المپیک را بشکند.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/23
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: