برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سهمیه ۳۶ درصدی لیگ ایران در جام جهانی

لیست منتخب کارلوس کی روش نشان می دهد هفت لژیونر بیشتر نسبت به بازیکنان لیگ برتری دعوت شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست ۲۵ نفره بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد که در این بین ۱۶ لژیونر دیده می شود و ۹ بازیکن هم از لیگ برتر ایران دعوت شده اند.

در لیست اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال، پرسپولیس ۴ بازیکن، استقلال ۳ بازیکن و سپاهان ۲ بازیکن دارند که این تعداد ۳۶ درصد از لیست منتخب کی روش را تشکیل می دهد و ۱۳ باشگاه لیگ برتری هم بدون سهمیه هستند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و مهدی ترابی از پرسپولیس، سید حسین حسینی، سید ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی از استقلال و در نهایت سید پیام نیازمند و رامین رضاییان از سپاهان دعوت شده اند.

کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ مثل لیست اولیه امشب، نام ۹ بازیکن لیگ برتری را در فهرست نهایی و ۲۳ نفره گذاشته بود که البته ممکن است با خط خوردن دو بازیکن از لیست ۲۵ نفره فعلی، سهمیه لیگ برتری ها در جام ۲۰۲۲ کمتر از دوره قبل شود.

امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، علی کریمی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری فرد نیز ۱۶ بازیکن لژیونر هستند که در فهرست ۲۵ نفره تیم ملی ایران قرار گرفته و شانس بازی در جام جهانی را دارند.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/23
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: