برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رونالدو: نویل و رونی دوست من نیستند

کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، در بخش دیگری از مصاحبه اش با پیرس مورگان، به شدت به هم تیمی های سابقش حمله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو شب قبل بخش های از مصاحبه رونالدو با مجری معروف انگلیسی جنجال زیادی به پا کرد و بسیاری آن را پایان دوران حضور او در الدترافورد توصیف کردند.
رونالدو، در این مصاحبه اعلام کرد که احترامی برای اریک تن هاخ قائل نیست زیرا این مربی به او احترام نگذاشته است. در بخش دیگری از این مصاحبه او به شدت به هم تیمی های سابقش، گری نویل و وین رونی، حمله کرد و آنها را متهم کرد که بدون اینکه از تمام ماجرا باخبر باشند، از او انتقاد کرده اند.
رونالدو که در ابتدای یکی از بازی های اخیر منچستریونایتد مقابل وستهام، بعد از خوش وبش با دو کارشناس حاضر در کنار زمین، از دست دادن با گری نویل خودداری کرده بود، گفت:"پیرس من واقعا نمی فهمم. باید از وین رونی بپرسی که چرا اینطور بد از من انتقاد می کند.

شنیدن چنین انتقادهایی از آدم هایی که کنار تو بازی کرده اند، خیلی سخت است، مثل گری نویل. وقتی همه داستان را نمی دانید، انتقاد کردن خیلی راحت است، خیلی راحت. آنها دوستان من نیستند."
رونالدو، همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به خانواده گلیزر که مالک باشگاه منچستریونایتد هستند، انتقاد کرد و ادعا کرد که آنها اهمیتی به این باشگاه نمی دهند.
"مالکان باشگاه، گلیزرها، آنها اهمیتی به باشگاه نمی دهند. منظورم ورزش حرفه ای است. همان طور که می دانید، منچستریونایتد یک باشگاه بازاریابی است. آنها پول شان را از بازاریابی به دست می آورند. به نظر من آنها واقعا اهمیتی به خود ورزش نمی دهند."

رونالدو در پاسخ به این سوال پیرس مورگان که آیا تا حال با آنها صحبتی داشته است، گفت:"هرگز. هواداران همیشه درست می گویند. فکر می کنم هواداران باید حقیقت را بدانند. باید بدانند که ما بازیکنان بهترین ها را برای باشگاه می خواهیم. من بهترین را برای باشگاه می خواهم. به همین دلیل به باشگاه منچستریونایتد آمدم. به همین دلیل است که عاشق این باشگاه هستم. اما چیزهایی در باشگاه هست که برای رسیدن به بالاترین سطح، جایی که منچسترسیتی، لیورپول و حتی حالا آرسنال، هستند، کمکی به منچستریونایتد نمی کند."
 

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/24
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: