برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سرمربی تیم ستارگان ساری:

مدت زمان لیگ کشتی اصولی نبود/تیم ما از پیش‌باخته و بی‌انگیزه نیست

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می شود که برخی از تیم ها همچنان از زمان محدود برگزاری ...

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود که طی آن تیم های پتروپالایش بلیش تاکستان و ستارگان ساری در دیدار اول نیمه نهایی و تیم های بانک شهر و انبوه سازان هوتن در دیدار دوم نیمه نهایی به مصاف هم می روند.

بدین ترتیب تیم های برنده به فینال لیگ برتر راه می یابند و تیم های بازنده نیمه نهایی هم راهی دیدار رده بندی می شوند. اما یکی از نکات قابل توجه در برگزاری رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال، برگزاری مسابقات در یک بازه زمانی کوتاه بود که طبق نظر برخی از اعضای کادر فنی تیم های حاضر در لیگ، به هیچ عنوان منطقی نبود.

در همین راستا «مرتضی قربانی» سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری با انتقاد از زمان کوتاه لیگ برتر کشتی آزاد به خبرنگار مهر گفت: با توجه به تجربیات قبلی و همچنین سرمایه گذاری باشگاه ها و اسپانسرها، برگزاری مسابقات لیگ در بازه زمانی ۴ هفته به هیچ عنوان جذاب و منطقی نیست، چرا که این زمان اندک نه از لحاظ فنی و کیفی برای کشتی مفید است و نه برای حامیان مالی می تواند زمان مناسبی برای تبلیغ و دیده شدن باشد.

وی افزود: به عنوان یکی از سرمربی تیمی که راهی نیمه نهایی شده بارها این موضوع را مورد نقد قرار دادیم و به مسئولان اعتراض کردیم اما تا به امروز راهکاری برای حل این مشکل اجرایی نشد و همچنان شاهد این مساله هستیم. البته ما بطور رسمی هم این موضوع را به متولیان سازمان لیگ انتقال دادیم که امیدوارم مشکل مذکور در لیگ های آتی به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری که هفته گذشته تیمش به نیمه نهایی لیگ برتر صعود کرد ادامه داد: قبل از مصاف با تیم قدرتمند و پرمهره بانک شهر به خوبی متوجه این دیدار سخت بودیم. ضمن اینکه بچه ها ما در هفته های قبل از این دیدار هم وزن کم کرده بودند و توان تیمی ما تحلیل رفته بود. اما با توجه به اینکه صعودمان قطعی بود باز هم به احترام اهالی کشتی و مردم علاقمند با تمام نفرات اصلی خودمان به مصاف تیم بانک شهر رفتیم.

قربانی در پایان با تاکید بر اینکه تیمش به هیچ عنوان از پیش باخته نیست و راهیابی به فینال لیگ برتر می اندیشد گفت: باید به این واقعیت اذعان داشت که تیم ما به هیچ عنوان از نظر سرمایه گذاری و جذب کشتی گیران توانمند و باتجربه با تیم های مدعی قابل مقایسه نیست، اما این دلیل نمی شود که بچه ها ما بی انگیزه و از پیش باخته باشند. ما هنوز یک مدعی هستیم و برای قهرمانی می جنگیم. ضمن اینکه استفاده از کشتی گیران خارجی هم در دستور کار ماست که امیدوارم در نهایت بتوانیم به آنچه لایق آن هستیم، دست یابیم.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/24
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: