برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
رودریگو:

بله، رئال مادرید این اواخر افت کرده بود

رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، اعتراف کرد این تیم اخیرا دچار افت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چند بازی آخر قبل از جام جهانی عملکرد چندان خوبی نداشت و علیرغم برتری در ال کلاسیکو، حالا این بارسلونا است که در صدر جدول لالیگا قرار دارد. رودریگو گوئس، ستاره جوان رئال مادرید، ضمن قبول این موضوع مدعی شد کسی در فکر جام جهانی نبوده و همه بازیکنان با تمام وجود در میدان حاضر می شدند.

رودریگو گفت: "شکست در خانه وایه کانو به ما آسیب زیادی زد. ما در حد خودمان نبودیم و داور هم اجازه نداد تیم همیشگی باشیم. هم روی وینیسیوس و هم من در دو بازی اخیر خطاهای زیادی شده و داوران با جریمه نکردن بازیکنان حریف، باعث شدند آنها هر کاری می خواهند انجام دهند. پیش از این نیز گفتم آنچه بین من و فالی اتفاق افتاد شرم آور بود و VAR نیز عکس العملی نشان نداد.

او به من نگاه کرد و ضربه زد و این اتفاقی نبود. من نمی دانم VAR برای چیست. البته آن شب هیچ کدام از ما خوب بازی نکردیم. فکر می کنم حتی اگر تمام شب نیز مقابل رایو بازی می کردیم نمی توانستیم پیروز شویم.

ما فصل را خیلی خوب شروع کرده و در هیچ دیداری مغلوب نشدیم. البته بعد از ال کلاسیکو دچار افت شدیم و البته هیچ کس برای حضور در جام جهانی قطر آرامش نداشت. درست است که برگزاری جام جهانی در نوامبر اتفاق جدیدی است و می تواند روی مسابقات قبل از تورنمنت تأثیر بگذارد، اما زمانی که بازی می کنید با تمام توان برای بردن مبارزه کرده و جام جهانی و همه چیز را فراموش می کنید."

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/25
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: