برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کابوس بلژیک: لوکاکو سه بازی اول را از دست داد؟

احتمال دارد روملو لوکاکو بازی های تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در این فصل تنها پنج بازی برای نراتزوری انجام داده و دو گل به ثمر رساند. این ستاره بلژیکی بیش از یک ماه بود که به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به بازی کردن نبود و بلافاصله پس از بازگشت، بار دیگر آسیب دید. حالا شبکه اسکای اسپورتز ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد این ستاره 29 ساله روز دوشنبه در بلژیک تحت اسکن MRI قرار گرفته و معاینات نشان دهنده بهبود وضعیت لوکاکو نسبت به قبل بوده است.

کادر پزشکی بلژیک وضعیت آمادگی جسمانی روملو را روزانه ارزیابی خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست این بازیکن بتواند در مرحله گروهی در ترکیب بلژیک قرار بگیرد یا خیر. حالا روبرتو مارتینز مدعی شد شرایط لوکاکو در این مدت بهتر شده و این بازیکن می تواند در مرحله دوم به کمک او و دیگر بازیکنان بیاید.

روبرتو مارتینز در این رابطه گفت: "شرایط روملو لوکاکو از نظر پزشکی خیلی مناسب نیست و فکر می کنم این موضوع کاملا واضح باشد. البته روملو در حال طی کردن دوره درمان است و این فرصت را دارد تا قبل از اولین بازی تیم ملی بلژیک در جام جهانی به آمادگی کامل برسد. از نظر پزشکی، ما احساس می کنیم که لوکاکو می تواند در قسمت دوم جام جهانی و مراحل حذفی شرکت کند. ما باید مسئولیت پذیر بوده و به تمام سناریوهای ممکن فکر کنیم. حالا ما تصور می کنیم روملو لوکاکو می تواند تاثیر زیادی در این جام جهانی برای تیم ملی بلژیک داشته باشد."

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/25
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: