برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
از هواداران عذر می‌خواهم

هازارد: عمیقا متاسفم که بازیکن خوبی برای رئال نبودم

ادن هازارد در مصاحبه با نشریه مارکا از هواداران رئال رسما عذرخواهی کرد و گفت از اینکه نتوانسته توقعات را برآورده کند، بسیار متاسف است.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در تابستان 2019 با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی راهی رئال شد تا جانشین کریستیانو رونالدو باشد. شروع او خوب نبود ولی به تدریج در حال بازگشت به روزهای اوجش بود که مصدومیتش در نوامبر 2019 برابر پی اس جی او را چهار ماه به دور از میادین نگه داشت. هازارد دیگر نتوانست بازیکن سابق شود و پس از سه سال و نیم، تبدیل به یک نیمکت نشین در رئال شده است. در فصل جاری او از مصدومیت به دور بوده ولی اعتماد کارلو آنچلوتی را کاملا از دست داده است.

هازارد در این رابطه به مارکا گفت:«خوشحال نیستم چون خیلی کم بازی می کنم. با این حال از اینکه هر روز صبح به کمپ تمرینی رئال می روم، احساس غرور می کنم چون رئال بهترین باشگاه دنیاست. دوست دارم به رئال کمک کنم ولی نمی توانم. سعی می کنم همه توانم را در تمرینات بگذارم ولی مربی به من بازی نمی دهد.»

هازارد ادامه داد:«خوشحالم که جام جهانی را پیش رو دارم و می توانم بازهم فوتبال بازی کنم. این احتمالا آخرین جام جهانی من خواهد بود و امیدوارم بتوانم همان ادن هازارد سابق باشم. درک می کنم مردم به توانایی هایم تردید داشته باشند ولی خودم مطمئنم که می توانم بهترین بازی ها را برای بلژیک انجام دهم. این بهترین فرصت است تا به همه نشان دهم، برگشته ام.»

هازارد در پیامی برای هواداران رئال گفت:«باشگاه برای خرید من پول زیادی هزینه کرد اما نتوانستم پاسخ انتظارت را بدهم. از این بابت متاسفم. واقعا متاسفم. یک سال دیگر قرارداد دارم و باید خودم را ثابت کنم ولی ساده نیست. من بازی نمی کنم و دوست دارم بیشتر به میدان بروم. عمیقا متاسفم به خاطر همه اتفاقاتی که رخ داده و اینکه نتوانستم ستاره مدنظر هواداران باشم.»

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/26
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: