برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
باید کشورمان را تا جایی که می توانیم پیش ببریم

مدافع انگلیس: برای بازی با ایران کاملا آماده‌ایم

کانر کودی مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که بابت انتقادات از خط دفاعی سه شیرها آزرده خاطر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کانر کودی مدافع اورتون با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، اعلام کرد که بابت انتقادات گسترده از تیم ملی انگلیس آن هم پیش از شروع جام جهانی، به شدت آزرده خاطر شده است.

پس از تمرین صبح امروز سه شیرها در استادیوم الوکره، کانر کودی راهی محل نشست خبری شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. مدافع میانی اورتون اصرار دارد که رکورد خط دفاعی کشورش در تورنمنت های اخیر فوق العاده بوده و اعتراف کرد که هنگام عزیمت به قطر بابت حضور در جام جهانی، بابت انتقادات از خط دفاعی سه شیرها ناراحت شده است.

کودی در پاسخ به این سوال که آیا او از این انتقادات آزرده خاطر شده است، گفت: بله، بسیار! به این دلیل که من یک مدافع هستم! بنابراین شما از شنیدن چنین چیزهایی خوشتان نمی آید و ما می خوانیم و می بینیم و به همه چیز گوش می دهیم.

او ادامه داد: ما به عنوان یک تیم می دانیم که چگونه می خواهیم بازی کنیم، چگونه می خواهیم دفاع کنیم، چه کاری می خواهیم انجام دهیم. رکورد خط دفاعی تیم ملی در چند سال اخیر، از نظر نحوه تلاش ما برای رسیدن به آن، فوق العاده بوده است.

کودی خاطرنشان کرد: بنابراین مهم است که روی خودمان تمرکز کنیم و همانطور که می گویم، همه چیز را می خوانیم و می بینیم. هر روز در تمرینات به خودمان نگاه می کنیم و سعی کنیم تا به یکدیگر کمک کنیم و پیشرفت کنیم. بنابراین ما به تمرکز روی خودمان ادامه می دهیم و امیدواریم با اعتماد به نفس وارد مسابقات شویم.

این بازیکن درباره آمادگی تیم برای دیدار برابر ایران نیز گفت: من فکر می کنم همه برای شروع جام جهانی آماده هستند. بازیکنان انگلیس همگی از تمرکز و آمادگی کافی برای دیدار با ایران برخوردارند. اردوی تیم برای بازی اول مقابل ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد.

کودی در یورو 2020 حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. او درباره شانس حضور در جام جهانی می گوید: جام جهانی هر چهار سال یکبار برگزار می شود و این چیزی است که همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم و من هیچ تفاوتی با دیگران ندارم. فقط به اندازه کافی خوش شانس هستم که می توانم بیایم و با این بازیکنان فوق العاده بازی کنم. یک مربی فوق العاده و تمام کارکنانش که عالی هستند و از هر دقیقه آن لذت ببرید.

مدافع سه شیرها خاطرنشان گرد: همانطور که قبلاً گفته ام و بارها تکرار کرده ام، هر روز می آیم و بهترین تلاش خود را به نمایش می گذارم. اگر از من خواسته شود بازی کنم، فوق العاده است. من در آنجا خواهم بود تا به اندازه خودم به تیم کمک کنم. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه ما برای یک چیز اینجا هستیم، اینکه در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و کشورمان را تا جایی که می توانیم پیش ببریم.

او با اشاره به تمرین در گرمای دوحه گفت: تمرین امروز صبح سخت ولی فوق العاده بود. یک تمرین طولانی بود اما ما به آن نیاز داشتیم. محیط سختی است اما چیزی که می خواهیم این است که در گرمای 30 درجه از آن لذت ببریم. فکر اینکه هوا خیلی گرم است ما را به جایی نمی رساند. ما خورشید را به خانه نمی بریم، پس بیایید از آن لذت ببریم.

کودی در بخشی از این نشست خبری و به مانند کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته جیمز مدیسون، مشغول انجام مسابقه دارت شد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/27
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: