برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شادی گل نکردن شخصی است، می‌خواهیم صعود کنیم

بیرانوند:به قطر آمدیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در شهر دوحه با حضور علیرضا بیرانوند و علیرضا جهانبخش برگزار شد و این دو ستاره درباره موضوعات مربوط به تیم ملی فوتبال به گفت و گو با خبرنگاران نشستند.

علیرضا بیرانوند در این نشست خبری گفت: ممنونم از شما خبرنگاران که اینجا آمدید. ما سومین جام جهانی متوالی است که حضور داریم. در دو جام قبلی خوب کار کردیم. به خصوص جام جهانی روسیه که شانس بسیار بزرگی داشتیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران از گروهمان صعود کنیم. این تجربه می تواند در جام جهانی قطر به ما کمک کند. کارمان خیلی سخت است، ولی با تمرینات خوبی که انجام دادیم و بازی های دوستانه مناسب مثل اروگوئه و سنگال و بازی دیروز مقابل تونس که برگزار کردیم، حرف های زیادی برای گفتن داریم.

دروازه بان شماره یک تیم ملی ادامه داد: مطمئن باشید اینجا آمدیم که تاریخ سازی کنیم. جام جهانی یکی از بزرگ ترین رویدادهای فوتبال دنیا است و ما سخت خودمان را آماده کردیم و به دنبال این هستیم تا در این جام جهانی برای اولین بار در تاریخ به دور دوم مسابقات صعود کنیم.

بیرانوند در پاسخ به پرسش یک خبرنگار انگلیسی درباره اتفاقات اخیری که در کشور ایران رخ داده و اینکه برخی بازیکنان بعد از گلزنی شادی نمی کنند، بیان کرد: همانطور که آقای جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی گفتند، ما به اینجا آمدیم و تمرکز خود را روی یکی از بزرگترین رویدادهای فوتبال دنیا گذاشتیم. هرکسی آرزو دارد اینجا باشد. ما الان اینجا هستیم و تمرکزمان را گذاشتیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی افزود:شادی گل کردن یا نکردن یک مساله شخصی است. ما وقتی اینجا هستیم، به دنبال خوشحال کردن مردم ایران هستیم. چون تیم ملی متعلق به ایران است. ما می خواهیم برای اولین بار از گروهمان صعود کنیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/27
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: