برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هراس ستاره انگلیسی: نکند سیتی من را بفروشد!

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، از شرایطش در این باشگاه به شدت نگران است.

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش تابستان سال گذشته و پس از درخشش در لیگ برتر و تیم ملی انگلیس با قراردادی هنگفت به ارزش 100 میلیون پوند راهی سیتی شد. 
بسیاری از هواداران و البته اعضای کادر فنی و مدیریتی این باشگاه امیدوار بودند که او درخشش خود را در ورزشگاه اتحاد نیز تکرار کند و به مهره ای کلیدی در این تیم تبدیل شود اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 
او هنوز نتوانسته نمایش های قابل توجهی که توجه بسیاری را به او جلب کرده بود در این تیم تکرار کند. عملکرد خوب برناردو سیلوا و همچنین قرار گرفتن فیل فودن در اوج آمادگی باعث شده که او حتی فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم پپ گواردیولا نیز نداشته باشد. 

حالا فوتبال اینسایدر خبر داده که این بازیکن انگلیسی از این موضوع به شدت نگران است و از این هراس دارد که مدیران این باشگاه تصمیمی برای فروش یا انتقال قرضی اش به باشگاهی دیگر داشته باشند.
گریلیش در جریان شکست برابر لیورپول و برنتفورد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر حتی از روی نیمکت تکان نخورد و فرصتی برای بازی پیدا نکرد و این موضوع کار را بیش از پیش برای او سخت کرده است. 
مشخص نیست که آیا گواردیولا یا مدیران سیتی برنامه ای برای فروش یا انتقال قرضی او دارند یا نه اما اگر شرایط به همین شکل پیش برود، چنین اتفاقی چندان هم دور از ذهن نخواهد بود.

 

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/28
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: