برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک

«حاجی موسایی» تنها نماینده ایران در روز ششم رقابت‌ها

روز ششم رقابت های قهرمانی جهان مکزیک ۲۰۲۲ در اوزان ۵۴- کیلوگرم آقایان و ۷۳- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در جریان است و در روز ششم مسابقات (شنبه ۲۸ آبان ماه) در اوزان ۵۴- کیلوگرم آقایان و ۷۳- کیلوگرم بانوان پیگیری می شود که ایران در این روز تنها یک نماینده دارد.

در گروه آقایان و در وزن ۵۴- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و سپس با برنده دیدار «ژائو ژیائو» از چین و «صیاد داداشوف» از جمهوری آذربایجان دیدار می کند. در سمت جدول نماینده ایران، کشورهای نیجر، تایلند، دومینیکن، زیمبابوه، مراکش، کره جنوبی، پورتوریکو، استرالیا و برزیل حاضر هستند. همچنین در این وزن ۴۸ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

شایان ذکر است، تا به اینجای رقابت ها رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم آقایان توانستند ۳ مدال برنز را تصاحب کنند. ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، نرگس میرنواللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم، زینب اسماعیلی در وزن ۶۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم برابر رقبا شکست خوردند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی می باشند.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/28
موضوع: رزمی
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: