برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«رادیو جام‌جهانی» ۲۴ ساعته فعالیت دارد/ گزارشگری بازی‌ها از کیش

مدیر رادیو جام جهانی درباره جزئیات این شبکه رادیویی که از دیروز افتتاح شده است توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی آذر مکان دبیر شورای ورزش معاونت صدا و مدیر رادیو جام جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت این شبکه رادیویی بیان کرد: این شبکه از دیروز شروع به کار کرد و تا ۲۷ اذر که آخرین مسابقه جام جهانی قطر برگزار می شود، فعالیت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: فعالیت این شبکه ۲۴ ساعته است. از ۶ صبح تا ساعت ۱۳ برنامه های تولیدی و زنده که در حوزه جام جهانی است روی آنتن می رود. همچنین مستندهایی درباره تیم ها داریم. چند برنامه زنده از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد به همراه رقابت ها پخش می شود که با تحلیل کارشناسان هم همراه است.

مدیر رادیو جام جهانی عنوان کرد: از ساعت یک بامداد تا ۶ صبح گزیده هایی از بهترین برنامه های دیگر شبکه ها و همچنین بهترین مسابقه روز قبل را پخش می کنیم.

وی درباره پرداخت همه شبکه ها به جام جهانی و وجه تمایز این شبکه با دیگر شبکه ها عنوان کرد: تفاوتی که شبکه جام جهانی دارد این است که ما از جزیره کیش روی آنتن می رویم. تحلیل کارشناسی، استودیو و گزارشگران در کیش مستقر هستند. همچنین از ظرفیت هایی که در کیش است در بدنه کارشناسی و بدنه صداوسیما به عنوان گزارشگر و گوینده استفاده می کنیم و به این ترتیب با نهادهای همکار، هم افزایی داریم.

آذرمکان اضافه کرد: در دوره های قبلی جام جهانی فقط یک گزارش از رادیو پخش می شد اما الان ۲ گزارش پخش می شود یک گزارشگر از رادیو ورزش و یک گزارشگر هم از رادیو جام جهانی رقابت ها را گزارش می کند. به ویژه که هشت بازی تلاقی دارند و از ۱۶ بازی که با هم برگزار می شود هشت بازی را رادیو ورزش و هشت بازی هم در رادیو جام جهانی گزارش می شود.

وی به تعداد گزارشگران اشاره و بیان کرد: ۱۲ تا ۱۵ نفر گزارشگران ما هستند که گزارشگران قدیمی رادیو ورزش و برخی همکارانی از کیش هستند. خسرو والی زاده، مهرزاد عطاران، ارش اسدی، علی اکبر ارمنده ای از این جمله هستند.

منبع: مهر
تاریخ: 1401/8/30
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: