برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
بازی دشواری خواهد شد

مربی مکزیک: پیروزی بر لهستان بسیار حیاتی است

تاتا مارتینو، مربی مکزیک، کسب پیروزی برابر لهستان را حیاتی عنوان کرد و گفت که منتظر یک بازی دشوار است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مکزیک فردا کار خود در جام جهانی را از جدال برابر لهستان شروع خواهد کرد. مکزیک در روزهای بعد باید برابر آرژانتین و عربستان نیز به میدان برود.

تاتا مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، در نشست خبری بازی با لهستان گفت:«وقتی در جام جهانی بازی می کنید، همیشه باید منتظر رویارویی با بازیکنانی بزرگ و بااستعداد باشید و امسال نیز شرایط یکسان است. هم در لهستان و هم در آرژانتین ستاره های بزرگی حضور دارند. این جام می تواند محل درخشش بازیکنان جوان نیز باشد. ما هم در تیم مان بازیکنان خوب و آینده داری داریم که انگیزه بالایی دارند. انتظار سه بازی دشوار در این گروه را دارم. سیستم ما نیز به تیم مقابل بستگی دارد. بازی فردا بسیار حیاتی است و باید نتیجه خوبی کسب کنیم.»

مارتینو ادامه داد:«برای بازی با لهستان برنامه مشخصی داریم و بر همان اساس وارد زمین خواهیم شد. آنها نیز با یک سبک همیشگی بازی می کنند. تمرکز تیم در روزهای اخیر روی همین بازی بوده و کاملا آماده ایم. در گروه سختی قرار داریم و هر سه تیم دیگر مدعی صعود به دور بعد هستند. بازی برابر لهستان خاص است و می تواند در سرنوشت صعود ما کاملا تاثیرگذار باشد.»

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/30
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: