برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ساوتگیت بهترین نسل تاریخ انگلستان را دراختیار دارد

اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلستان مدعی شده که گرت ساوتگیت بازیکنان بهتری نسبت به زمانی که او هدایت سه شیرها را بر عهده داشت ...

به گزارش ورزش سه، سرمربی 74 ساله سابق سه شیرها اسوون گوران اریکسون در سال های 2001 تا 2006 هدایت این تیم را برعهده داشت اما با وجود ستاره های بی شماری که در اختیار داشت، موفق به کسب هیچ دستاوردی برای تیم ملی این کشور نشد و دورانی ناموفق، حاصل کار این مربی سوئدی بود. تیم ملی انگلستان تحت هدایت او در جام جهانی 2002 در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب برزیل شد و در جام جهانی 2006 نیز با وجود بزرگانی که در ترکیب خود داشت در ضربات پنالتی مغلوب پرتغال شد و از راه یافتن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

کوران اریکسون که طلایی ترین نسل تاریخ انگلستان را طی شش سال حضورش در اختیار داشت، مدعی شده که نسل فعلی فوتبال انگلیس نسبت به نسلی که خودش در اختیار داشت کاملا بهتر و پویاتر هستند.
او مدعی شده که در حال حاضر گرت ساوتگیت بازیکنان بهتری نسبت به خودش در آن دوره دارد و تیم ملی انگلستان در جام جهانی قطر محکوم به کسب موفقیت است.

 

اریکسون در گفتگو با روزنامه Mirror گفت: گرت ساوتگیت حتی بیشتر از بازیکنانی که من در اختیار داشتم، گزینه های خوبی برای رو کردن دارد و این شاید کار را برای او کمی سخت کند.
گفتنش سخت است اما آن تیمی که من در اختیار داشتم بسیار قوی بود و باز هم می گویم که در سال 2006، ما باید بهتر عمل می کردیم.
با وجود مخالفت های زیادی که در رسانه های انگلیسی با اظهارات او وجود دارد، اما صحبت های مربی سوئدی باعث شده توقع از تیم گرت ساوتگیت بالاتر برود و با شروع طوفانی که سه شیرها در جام جهانی داشتند، آنها قطعا از مدعیان این جام به شمار می روند.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/1
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: