برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات تکواندوی ارتش‌های جهان افتتاح شد/ سیزم فرصتی برای ارزیابی مهارت‌ها در بین نظامیان

تهران- ایرنا- بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نظامیان جهان صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین و رئیس هیأت تکواندو نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان سیزم برگزار شد.

رئیس کمیته تکواندوی سیزم یکی از سخنرانان این مراسم بود. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: از این که به عنوان رییس کمیته تکواندو سیزیم در این مراسم حضور دارم، بسیار خوشحالم. به ایرانیان بسیار افتخار می کنم و برایشان بسیار احترام قائلم.

وی با اشاره به تاخیر طولانی مدت مسابقات گفت: به دلیل شیوع کویید ۱۹ برگزاری مسابقات سیزم با توقف طولانی مواجه شد و خوشحالم که این دوره از مسابقات برگزار می شود. رئیس کمیته تکواندوی سیزم به شرکت کنندگان در این مراسم نیز اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از رقابت ها با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور به میزبانی ایران برگزار می شود. سیزم فرصتی برای ارزیابی مهارت ها و تقویت دوستی ها در بین نظامیان است.

وی سپس با اشاره به اهمیت قضاوت های درست در این رقابت ها گفت: قضاوت درست منجر به برگزاری درست مسابقات خواهد شد. برای همه بازیکنان و داوران حاضر در مسابقات، آرزوی موفقیت می کنم. در ادامه این مراسم سوگندنامه داوران و ورزشکاران قرائت شد. سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم به ارزش های بالای انسانی در سرزمین ایران اشاره و تاکید مرد بسیاری از ورزش ها به نام ایران ثبت است. بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) در حالی از امروز رسما اغاز شد و تا هفتم آذر ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/9/2
موضوع: رزمی
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: