برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مربی مراکش: برابر نایب قهرمان جهان امتیاز گرفتیم

ولید الرکراکی، مربی مراکش، از اینکه توانسته اند کرواسی، نایب قهرمان جهان، را متوقف کنند، خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش از عملکرد شاگردانش مقابل کرواسی ابراز رضایت کرد و گفت شاگردانش برای راهیابی به دور بعد جام جهانی قطر تمام تلاش شان را خواهند کرد.

ولید الرکراکی در پی تساوی بدون گل امروز شاگردانش مقابل کرواسی در اولین بازی خود در گروه F جام جهانی 2022 قطر گفت:«ما مقابل تیمی عالی و سازمان یافته که نایب قهرمان جهان است بازی کردیم، اما با این وجود عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. ما احترام زیادی برای تیم ملی کرواسی قائل بودیم، آنها تیمی هستند که بازیکنان خوش تکنیک و برجسته ای دارند.»

او در ادامه گفت:«در مقطع پایانی بازی کمی خسته شدیم اما با این حال موفق شدیم از کرواسی یک امتیاز بگیریم و به همین خاطر خوشحالم. ما دو بازی دیگر در پیش داریم و تمام تلاش مان را می کنیم تا از مرحله گروهی صعود کنیم و برای رسیدن این هدف مان با تمام توان خواهیم جنگید. از هواداران مان که با حمایت فوق العاده شان نقش مهمی در ارائه چنین عملکردی داشتند، تشکر می کنم. ما از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم، برای همین باید برای بازی بعدی مان که مقابل بلژیک خواهد بود، روی این موضوع کار کنیم.»

مراکش در دو بازی بعدی خود به ترتیب در تاریخ های 6 و 10 آذر به مصاف تیم های بلژیک و کانادا خواهد رفت.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/2
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: