برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
حسرت دوباره باشگاه کاتالان

ذوق‌زدگی بارسلونا: قهرمانی مسی متعلق به ماست!

تعداد اخبار و پست های کار شده از قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی در سایت و صفحات اجتماعی باشگاه بارسلونا بیشتر از پی اس جی و در حجمی قابل توجه بود. ...

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید و در 35 سالگی با آرژانتین قهرمان جهان شد. یکشنبه در ورزشگاه لوسیل دوحه، آرژانتین در ضربات پنالتی توانست فرانسه را شکست دهد و مسی در پایان بازی جام قهرمانی را بالای سر برد تا به عقیده بسیاری، دیگر بحثی در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا وجود نداشته باشد.

1783718

برای پوشش بهتر قهرمانی مسی و آرژانتین، رقابت شدیدی بین رسانه ها وجود داشت و در این بین علاقه و ذوق زدگی تیم رسانه ای باشگاه بارسلونا نیز جالب توجه بود. در وبسایت و نیز صفحات اجتماعی باشگاه کاتالان تعداد اخبار کار شده از لیونل مسی شگفت انگیز بود. برای مثال تنها در صفحه اینستاگرام بارسلونا، 9 پست در مورد لیونل مسی و قهرمانی آرژانتین کار شده است. این رقم واقعا قابل توجه است به خصوص که در صفحه اینستاگرام باشگاه پی اس جی که لیونل مسی در آن بازی می کند، پنج پست از او کار شده است.

1783719

در صفحه توییتر باشگاه بارسلونا نیز هشت توییت در مورد قهرمانی مسی کار شده است. در یکی از این توییت ها می خوانیم:«برای ما لیونل مسی همیشه بهتر بود و خواهد بود.» توییت دیگر:«قهرمانی در جام جهانی، اسطوره ابدی بارسا را جاودانه کرد.» یا این توییت:«اسطوره بارسا، اسطوره آرژانتین، اسطوره فوتبال.»

1783720

شاید حالا بارسلونا بیش از قبل بابت جدایی مسی حسرت می خورد چرا که بزرگترین افتخار فوتبالی مسی زمانی رقم خورده که او عضو باشگاه پی اس جی است. هواداران بارسا بی صبرانه منتظر شنیدن اخباری جدید در مورد بازگشت مسی هستند ولی دست کم در حال حاضر این یک اتفاق غیرممکن است و به نظر می رسد لیونل مسی دوران حرفه ای فوتبال خود را در پاریس تمام خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/30
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: