برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
ستاره آرژانتینی هم بازی رونالدو در عربستان می شود؟

دلبری ایکاردی برای النصر با درخشش در دربی غول ها

مائورو ایکاردی ستاره گالاتاسرای در جریان پیروزی سه بر صفر امشب مقابل فنرباغچه بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم گالاتاسرای امشب موفق شد میزبان خود فنرباغچه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. با این نتیجه، شاگردان بوراک با این پیروزی 39 امتیازی شدند تا با افزایش فاصله امتیازات خود با فنر به عدد 4، با آرامش خاطر بیشتری به صدر تکیه بزنند. مائورو ایکاردی  یکی از ستاره های پیروزی امشب زرد-قرمزها بود.

از ستاره آرژانتینی گالاتاسرای که طی این چند وقت اخیر روزهای پر تنشی را پشت سر گذاشته و اخبار مربوط به جدایی اش از وندا حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، به عنوان هدف بعدی باشگاه النصر عربستان یاد می شود. باشگاه عربستانی در حالی حاضر به پرداخت رقمی هنگفت برای به خدمت گرفتن ایکاردی است که این بازیکن بعد از چند فصل حضور در PSG تابستان سال گذشته راهی گالا شد.

این بازیکن باتجربه که سابقه حضور در بازی های بزرگ زیادی را دارد، در بازی حساس امشب تیمش، حسابی خوش درخشید و روی دو گل تاثیر مستقیم داشت. او در دقیقه 78 با یک پاس دقیق، سازنده گل دوم تیمش برای آک تورک اوغلو بود و در وقت های تلف شده نیز خود گل سوم را وارد دروازه حریف کرد.

در شرایطی که نیمه دوم بازی با جنجال در دقایق پایانی دقیقه های تلف شده، پیش می رفت، ایکاردی در دهمین دقیقه از این وقت های تلف شده توانست گل سوم را زده و با یک گل و یک پاس گل، ستاره شماره یک دربی دو غول لقب بگیرد. با این درخشش به نظر می رسد که النصری ها بیش از پیش به اضافه کردن این ستاره آرژانتینی به تیم خود ترغیب شده باشند. شاید آنها حالا حاضر به پرداخت مبلغی باشند که ایکاردی نتواند ردش کند.

1789525
1789526
منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/19
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: