برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
زرد قرمزها رقیب را بردند و صدرنشین ماندند

فنر 0-3 گالا: شاگردان بوراک برنده دربی دو غول

گالاتاسرای در حساس ترین بازی هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه توانست رقیب سنتی خود فنرباغچه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فنرباغچه و گالاتاسرای امشب در ورزشگاه شکری سراج اوغلو برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه بودند. زرد و قرمزها با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به رقیب دیرینه خود توانستند این دیدار را با پیروزی سه بر صفر به پایان برسانند. این دیدار، تقابل تیم های اول و دوم جدول هم بود که گالا با کسب هفتمین برد متوالی خود، اختلافش با فنرِ رده دومی را از یک به چهار افزایش داد.

گالاتاسرای بازی بهتری در 45 دقیقه نخست انجام داد و توانست برتری خود را به میهمان دیکته کند. سرخیو اولیویرا در دقیقه 32 گل اول میهمان را به ثمر رساند و بازی در نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید تا گالاتاسرای برنده راهی رختکن شود؛ این گل روی ارسال کرنر مرتنس و ضربه دقیق هم تیمی سابق مهدی طارمی در پورتو به ثمر رسید. البته فنرباغچه در این نیمه برای زدن گل تساوی تلاش هایی داشت که همگی بی ثمر بود.

1789518



در شروع نیمه دوم شاهد تغییر تاکتیک فنرباغچه از دفاع سه نفره به دفاع چهار نفره بودیم که با تعویض هنریکه با گوستاوو صورت گرفت. در 15 دقیقه نخست این نیمه میزبان سعی در زدن گل تساوی داشت ولی بازهم در این کار ناکام بود. در دقیقه 66 اوسایی می رفت که دروازه گالا را باز کند اما موسلرا با واکنشی به موقع این اجازه را به او نداد تا در ادامه شاهد بازگشت میهمان به بازی و زدن دو گل دیگر باشیم.

کریم آکتورک اوغلو در دقیقه 78 روی پاس ایکاردی توپ را از بین پاهای آلتای وارد دروازه فنر کرد تا آب سردی بر پیکر میزبان و هوادارانش که یکصدا این تیم را تشویق می کردند، بریزد. در ادامه این نیمه گالا دروازه خود را بسته نگه داشت، یک گل دیگر زد و شاهد اخراج عرفان قهوه چی از فنرباغچه نیز بودیم. گل سوم میهمان را مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی گالاتاسرای به ثمر رساند تا این تیم با کسب پیروزی سه بر صفر در دربی دو غول، 39 امتیازی شده و صدرنشینی خود را مستحکم کند. فنرباغچه هم که شانس هم امتیاز شدن با گالا در صورت برد را داشت، با قبول این شکست 35 امتیازی ماند تا بالاتر از باشاک شهیر 31 امتیازی در مکان دوم جدول قرار بگیرد.

1789519
1789520
منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/19
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: