برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
فجر بازنده سربلند مقابل نساجی

جام حذفی: شروع میلیمتری قهرمان با دو شوت زیبا

قهرمان دوره قبل جام حذفی، با شکست فجر سپاسی کار خود را در مسابقات با برد شروع کرد.

به گزارش “ورزش سه” شاگردان حمید مطهری پس از تحمل شکست مقابل پرسپولیس در لیگ برتر، برای بازگشتی دوباره بازی حساس با فجر سپاسی در مسابقات جام حذفی را مقابل خود می دیدند.

بازی خانگی و نیاز مبرم به کسب برد باعث شد تا نساجی بازی را هجومی آغاز کند. در دقیقه ۱۳، صابر حردانی پس از دریافت پاس از کریم اسلامی با شوت زیبا و سهمگین از پشت محوطه جریمه، طاق دروازه یوسف بهزادی و فجر را فرو ریخت تا گل اول اینگونه به دست آید.

پس از این گل، جریان بازی در اختیار شاگردان مهدی رجب زاده در فجر قرار گرفت و آن ها موقعیت های نصفه و نیمه برای گلزنی به دست آوردند که از دست رفت و نیمه اول پایان یافت.

1790421

با شروع نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و فجری ها دست بالا را برای خلق موقعیت داشتند که البته مقاومت خط دفاعی نساجی مانع از ایجاد خطر و باز شدن دروازه می شد. در نهایت نیز محمد عباسی، بازیکن تعویضی نساج ها در دقیقه ۸۹ پس از انجام حرکت فردی و نفوذ به محوطه جریمه، با شوت زمینی برای دومین مرتبه دروازه مهمان را باز کرد تا خیال حمید مطهری راحت شود.

اما این پایان کار نبود؛ در دقیقه ۹۵ امیرمحمد جانملکی، مدافع نساجی بر روی خدری بازیکن فجر خطای پنالتی انجام داد و احمدرضا زنده روح خیلی راحت فرصت به دست آمده را تبدیل به گل کرد تا گل اول فجر به دست آید.

در نهایت بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید تا نساجی هم جزو تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشد.

1790422
منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/21
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: