برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
تیم تارتار اولین حذف شده لیگ برتری‌ها؛

جام حذفی: برزیل حذف شد، مس صعود کرد!

شاگردان محمد ربیعی با برتری مقابل ذوب آهن به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"،  در مهم ترین مسابقه روز دوم از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم های مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس مقابل هم قرار گرفتند.

مس رفسنجان که با ترکیب دیدارهای اخیرش در لیگ برتر پای به این بازی گذاشته بود، در شرایطی برابر ذوب آهن قرار گرفت که مهدی تارتار از سه بازیکن جدید در جمع نفرات اصلی تیمش استفاده می کرد و همین شرایط موجب شده بود تا دو تیم نشان بدهند حساب ویژه ای روی جام حذفی دارند.

مس رفسنجان که شروع هجومی در این بازی داشت، با ایجاد حملات خطرناک سعی کرد به گل برسد که موقعیت های این تیم هدر رفت و بی دقتی در زدن ضربات آخر موجب شد شاگردان محمد ربیعی به گل نرسند.

در سمت مقابل نیز شاگردان تارتار که بیشتر روی ارسال و حرکت از جناحین برنامه داشتند، در شوت در چارچوب دقت زیادی نکردند و فقط دو ضربه به بیرون زدند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

مس رفسنجان که روش های مختلفی برای رسیدن به گل مقابل ذوب آهن امتحان می کرد و در کنار شوت از راه دور و ارسال از کناره ها برای باز کردن دروازه حریف خود برنامه داشت، بالاخره موفق شد روی ضربه محکم و دقیق مهاجم برزیلی خود که از پشت محوطه جریمه زده شد، به گل اول بازی دست پیدا کند.

1790487

لوسیانو پریرا که هفته قبل در آخرین مسابقه نیم فصل مقابل پیکان پاس هر دو گل مس رفسنجان را داده بود، در دقیقه ۷۱ بازی حذفی امروز با حرکت تا پشت محوطه جریمه و شوت زمینی که با دفع ناقص پارسا جعفری، گلر جوان ذوبی ها همراه بود، پیش افتاد و برتری خود را تا پایان مسابقه حفظ کرد.

ذوب آهن که پس از گل خورده با تعویض های مهدی تارتار دوباره شکل هجومی تری گرفته بود، بهترین فرصت گلزنی خود را در دقیقه ۸۳ به دست آورد و در حالی که موقعیت مشکوک به خطای هند پنالتی در محوطه جریمه مس رفسنجان رخ داد، بازی ادامه پیدا کرد ولی بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه مس را باز کنند.

ذوبی ها روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ زمین بهترین شانس را برای گلزنی به دست آوردند ولی شوت والی نادر محمدی در آستانه ورود به دروازه مس رفسنجان و مساوی شدن بازی، به شکل عجیبی به سر حامد نورمحمدی برخورد کرد و به بیرون رفت تا نتیجه بازی تغییر نکند.

شاگردان ربیعی در لحظات پایانی توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و به پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن برسند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کنند.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/21
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: