برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مجلس از فعالیت های فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای حمایت می کند

حجت السلام و المسلمین سیدجلال یحیی زاده در دیدار با دکتر سید امیر حسینی ضمن آشنایی با فعالیت های فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای از حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه ای این فدراسیون خبر داد. به گزارش زورخانه دات کام صبح شنبه 5 دی ماه  1389، حجت السلام و المسلمین سیدجلال یحیی زاده رییس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای  از نزدیک با فعالیت های این فدراسیون آشنا شد.
در این دیدار دکتر سید امیر حسینی دبیرکل IZSF، گزارشی از برنامه های فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای به ویژه دومین جام جهانی و نخستین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی نوجوانان اروپا ارایه کرد و به بیان تقویم فعالیت های سال 2012 پرداخت.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی و نماینده تفت و میبد با بیان این که ورزش زورخانه به جهت ویژگی های معنوی ورزش قابل توجهی است تاکید کرد: رشد و توسعه این ورزش در ایران و جهان بسیار مهم می باشد.

حجت السلام یحیی زاده تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی مانند گذشته از جهانی شدن ورزش های زورخانه ای به ویژه فعالیت های جدید اجرایی برای حضور این ورزش در قاره آفریقا  حمایت می کند.

دکتر سید امیر حسینی  در این دیدار با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای فعالیت زورخانه در قاره ی کهن در قالب شورای المپیک آسیا گفت: تا کنون فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای توسط کمیته های ملی المپیک 17 کشور آسیایی برسمیت شناخته شده حال آن که برای ثبت یک رشته ورزشی در این شورا حد نصاب 15 کشور است.
دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای تاکید کرد: عضویت زورخانه در بازی های آسیایی دور از دست نیست. ما خواستار آن هستیم که دکتر سعیدلو معاون رییس جمهوری و مهندس علی آبادی اهتمام ویژه و عزم ملی در این خصوص نشان دهند و با شیخ احمد رییس کویتی شورای المپیک آسیا مذاکره نمایند و با استفاده از ظرفیت، تجربه و توان بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در امور بین الملل که عضو آن شورای می باشد،  این هدف ملی را محقق کنند.
تاریخ: 1389/10/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: