برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شاو تا ۲۰۲۷ در تئاتر رویاها

لوک شاو خیال مدیران یونایتد را راحت و قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، لوک شاو، مدافع منچستریونایتد قراردادش را با این تیم تا تابستان ۲۰۲۷ تمدید کرد. او در این فصل یکی از اعضای کلیدی تیم اریک تن هاخ بود و در دفاع چپ و میانی زیر نظر این مربی عالی عمل کرده است.

شاو پس از اینکه فصل را خوب شروع نکرد، برای پنج بازی از ترکیب اصلی یونایتد کنار گذاشته شد اما این بازیکن ۲۷ ساله در ادامه توانست جایگاهش را پس بگیرد و خود را به اریک تن هاخ تحمیل کند. این مدافع چپ در تابستان ۲۰۱۴ با مبلغی بیش از ۳۰ میلیون پوند از ساوتهمپتون به یونایتد پیوست. او در ۹ سال حضورش در این باشگاه ۲۴۹ بازی انجام داده و دو جام اتحادیه و یک لیگ اروپا را به دست آورده است.

شاو تا ۲۰۲۷ در تئاتر رویاها

لوک شاو درباره تمدید قراردادش گفت: ۹ سال پیش با این باشگاه شگفت انگیز قرارداد امضا کردم و از تمدید قراردادم هیجان زده ام. از سال ها پیش که به یونایتد آمدم، چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان بازیکن، بسیار رشد کرده ام. می دانم برای موفقیت در چنین باشگاهی چه چیزی لازم است. ما در ابتدای راه خود زیر نظر سرمربی و کادر مربیگری او هستیم. ما در این فصل موفق بوده ایم اما چیزهای بیشتری می خواهیم.

شاو تا ۲۰۲۷ در تئاتر رویاها

شاو همچنین یکی از اعضای کلیدی تیم ملی انگلیس است که در جام جهانی قطر بازی کرد و ۲۹ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

جان مورتو، مدیر فوتبال منچستریونایتد نیز گفت: لوک بازیکن بسیار مهمی برای تیم است و به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل شده است. او نزدیک به یک دهه در باشگاه بوده و شرایط خوبی داشته است. همه ما مشتاقانه منتظر دیدن او در پیراهن منچستریونایتد برای سال های آینده هستیم.

همچنین انتظار می رود که داوید دخه آ، دروازه بان اسپانیایی نیز در به زودی قراردادش را با یونایتد تمدید کند. قرارداد دخه آ تابستان به پایان می رسد و هنوز تمدید نشده است. با این حال، باشگاه در حال مذاکره با این دروازه بان اسپانیایی بر سر قرارداد جدید است. این دروازه بان ۳۲ ساله این هفته به Sky Sports گفت: سال های زیادی اینجا بودم و از بازی برای این باشگاه بسیار بسیار لذت بردم. من باشگاه را دوست دارم و واقعاً در اینجا خوشحالم.

شاو تا ۲۰۲۷ در تئاتر رویاها

دخه آ از زمان پیوستن اریک تن هاخ به شیاطین سرخ در تابستان گذشته، بخشی جدایی ناپذیر از تیم تن هاخ بوده و با یازده کلین شیت رکورد پیتر اشمایکل را شکست. او تابستان ۲۰۱۱ از آتلتیکومادرید به یونایتد پیوست و تاکنون ۵۳۰ بار برای این باشگاه بازی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/1/15
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: