برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

الهه منصوریان عازم چین شد/ باز هم درگیری در مسابقات ووشوی دختران

ملی پوش ووشوی زنان ایران برای پیگیری تمرینات خود راهی چین شد.

به گزارش ایسنا، الهه منصوریان عضو تیم ملی ووشو زنان ایران با تایید و پیگیری فدراسیون ووشو و به دعوت باشگاه «فیست وان»، جهت حضور در کمپ تمرینی این تیم راهی شانگهای چین شد.

این اردو جهت آماده سازی برای بازی های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو و پیکارهای قهرمانی جهان آمریکا خواهد بود.

ملی پوش ووشوی ایران پیش از این نیز بارها تجربه حضور در مسابقات کشور چین و اردوهای خارج از ایران به میزبانی مهد ووشوی جهان را در کارنامه دارد.

او همچنین سمت سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران در بخش زنان را هم بر عهده دارد.

باز هم درگیری در حاشیه مسابقات ووشوی دختران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، عصر روز گذشته (۳۰ خرداد۱۴۰۲) و در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده های سنی دختران، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع از شکست فرزندش، با حضور غیرمجاز و غیر قانونی در "درب" ورودی سالن محل برگزاری مسابقات، ضمن هتاکی و فحاشی، به سمت مسئولان کمیته برگزاری مسابقات فوق الذکر حمله ور می شود.

پس از ایجاد این درگیری در بیرون سالن مسابقات، بلافاصله مسئولان حراست و نیروی انتظامی حاضر در محل مداخله کرده و به این اتفاق پایان می دهد.

متاسفانه "این فرد خاطی" آقای احسان ده پهلوان پیش‎تر در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده های سنی دختران سال گذشته (۱۴۰۱) که در محل آکادمی ملی ووشو برگزار شد بود، چنین اقدامی را تکرار کرده بود که پس از اظهار ندامت و پشیمانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون ووشو به مدت ۳ سال از حضور در ورزشگاه و کلیه فعالیت های مرتبط با ووشو و جبران کلیه خسارات وارد شده محروم شده بود.

همچنین پس از شکایت رسمی فدراسیون ووشو از "این فرد خاطی" به دلیل اتفاقات یاد شده در سال گذشته، بنا به حکم دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی قدس تهران (جزائی سابق) ، به خاطر تخریب به ۷ ماه حبس و بخاطر اخلال در نظم به ۸ ماه حبس تعزیری درجه ۶ و همچنین ۲۷ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده بود.

فدراسیون ووشو، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، هیات ووشو استان سیستان و بلوچستان، ضمن محکوم کردن حرکت و اقدام این فرد خاطی ضمن بررسی دقیق موضوع و دریافت گزارشات مربوطه مراتب را با جدید تمام و تا اجرایی شدن حکم و اخذ حکم جدید از مجرای قضایی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/3/31
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: