برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
ضمن گلایه از یک اسپانسر؛

قرارداد نکونام امضا شد/ کریمی: خوشحالیم پسر استقلال دوباره برگشت!

جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد تا رسما جایگزین ریکاردو ...

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال تهران بعداز ظهر امروز چهارشنبه در سالن همایش یکی از بانک ها در تهران برگزار شد.

در این جلسه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و تنی چند از مدیران باشگاه حضور داشتند و با جواد نکونام وارد ساختمان محل برگزاری معارفه سرمربی آبی پوشان شدند.

در ابتدای این جلسه قرارداد نکونام امضا شد و سرمربی جدید آبی ها با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفت.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در این مراسم گفت: خیلی خوشحال هستم که امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به هر خواسته هواداران احترام بگذاریم و به درخواست هواداران عمل کردیم. خوشحالیم که پسر استقلال دوباره به این باشگاه برگشت. امیدواریم با مدیریت آقای نکونام به قهرمانی برسیم.

وی افزود: جا دارد از بانک شهر تشکر کنم که در تمام این سختی هایی که در دو ماه اخیر داشتیم، کنار ما بود. در این دو ماه و از روز اول بانک شهر حامی و پشتیبان ما بود. اگر بانک شهر نبود، ما شاید به دسته پایین تر سقوط می کردیم. جا دارد از آقای احمدی مدیریت این بانک تشکر کنم که هر زمان با ایشان تماس گرفتیم، با ما همکاری کردند و در شرایط خیلی سخت به ما ملی نگاه کردند. نه تنها ما بلکه به پرسپولیس هم نگاه ملی داشتند. در حالی که ما حامیان دیگری هم داشتیم ولی آن ها جا خالی کردند و هیچ کمکی به ما نکردند و شاید از این حرف من ناراحت شوند ولی باید واقعیت را بگوییم و هواداران باید به چه کسانی پشت ما بودند و از آنها تشکر می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: در این دو ماه، ما مشکلات و سختی های فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل توجهی نکرد. خیلی از حواشی در فضای مجازی ایجاد شد و به آن ها توجه نکردیم و کار خود را جلو بردیم. خدا را شکر می کنیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. مشکلات زیاد بود ولی خیلی حرف دارم. ان شاءالله در سر فرصت درباره آن مشکلات صحبت می کنم. از وزیر محترم آقای دکتر سجادی هم تشکر ویژه می کنم که در این روزها ما را تنها گذاشتند و به ما کمک کردند تا رو به جلو پیش برویم.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/3/31
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: