برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خبرهای کوتاه ورزشی

خبرهایی از احداث زمین گلف و مینی گلف، اعزام راگبی بازان به ایتالیا، پیروزی اسکواش بازان در مسابقات بیین‎المللی گرگان، برگزاری مسابقات سراسری ورزشی نیروی زمینی سپاه ودعوت کمانداران به اردوی تیم ملی را در خبرگزاری مهر می‏خوانید.

به گزارش خبرگزاری مهر، به زودی زمین گلف و مینی گلف در کرج و فارس احداث می‏شود. سرپرست فدراسیون گلف به منظور پیشبرد اهداف و سیاست‏های راهبردی فدراسیون در ارتباط با توسعه زیرساخت‎های این رشته مفرح ورزشی و گسترش و تعمیم گلف با این موضوع موافقت کرده است.

راگبی بازان به ایتالیا می‎روند
تیم راگبی بانوان کرمانشاه به منظور شرکت درتورنمنت بین‏المللی ایتالیا امشب عازم این کشورمی‎شود.این رقابت‎ها به صورت سونز (7 نفره) از 8 مردادماه آغاز شده وبه مدت 2 روز ادامه خواهد داشت. قرار است راگبی بازان با پوشش کامل در این مسابقات شرکت داشته باشد.

پیروزی اسکواش بازان ایران در رقابت‎های بین‏المللی گرگان
مسابقات اسکواش بین‏المللی جام میلاد با پیروزی نمایندگان کشورمان پیگیری می‏شود. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای عراق، مالزی، هند، آلمان و کویت به همراه سه تیم از کشورمان شرکت دارند. نمایندگان کشورمان در چارچوب این رقابت‏ها با کسب پیروزی‎های متوالی موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

مسابقات سراسری ورزشی نیروی زمینی سپاه آغاز شد
مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری ورزشی نیروی زمینی سپاه در ارومیه برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها 25 تیم از رده‎های مختلف نیروی زمینی سپاه به مدت 3 روز و در 5 رشته با هم به رقابت می‏پردازند.

22 کانداران به اردوی تیم ملی دعوت شدند
پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان 22 ورزشکار در دو رشته ریکرو و کامپوند به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند. تیم ملی تیراندازی با کمان برای حضور در مسابقات آسیایی که شهریورماه در چین برگزار می‎شود، آماده  خواهد شد.


تاریخ: 1389/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: