برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زاکانی: آماده حمایت همه‌جانبه از رشته پرطرفدار فوتبال هستیم

شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ...

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا زاکانی در جمع اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: بهترین ها و سربلندی را برای عبدی، همکارانش و ملی پوشان و ملت عزیز ایران آرزو دارم. امروز روزی به یاد ماندنی برای من بود و درس های زیادی از زحمات و تلاش یکسال اخیر و توفیقات نوجوانان آموختیم.

وی افزود: شما نماینده همه قومیت ها و عظمت ایران هستید. خدا را شاکرم که با همت آقای تاج و همکارانشان در این مجموعه بزرگ و منظم و دارای پتانسیل برای خدمت به سطوح مختلف فوتبال، افتخارآفرینی می کنید. یکی از عنصرهای اصلی که یک ورزشکار برای ملت خود می تواند رقم بزند خلق افتخار است. باید قدر این بهترین بودن را بدانید و همگی در این مسیر حرکت کنیم.

زاکانی افزود: افتخاری که با صعود به جام جهانی خلق شده بسیار مهم و ارزشمند و از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به طور ویژه افتخارآفرینی در فوتبال که اثر آن در جامعه باقی می ماند و هر فردی از جامعه یک تعلق خاطر به این رشته دارد.

شهردار تهران ادامه داد: ما در مجموعه مدیریت کلانشهر تهران بحث مدیریت ورزشی و سرمایه گذاری ویژه را در نظر داریم که یکی از اولویت های اصلی، رشته فوتبال است، چراکه عمده مردم قلبشان برای این ورزش می تپد و پتانسیل خلق موفقیت دارد. بنابراین آمادگی خودم را به رییس فدراسیون و همکارانشان اعلام می کنم و در مجموعه شهرداری اهتمام داریم که در این مسیر حمایت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد و حتی در دیداری با بچه های کودک کار و بی بضاعت، به عمد باختید تا دل آنها شاد شود. بازهم از افتخارآفرینی شما بسیار ممنونم و اعلام آمادگی خودم برای حمایت را بار دیگر اعلام می کنم. از اینکه امروز پرچم مقدس ایران را در دست دارید و موجب اهتزاز آن هستید مایه افتخارید.

شهردار تهران تصریح کرد: خود ما در زمان جنگ ١۵ سال داشتیم و شور و اشتیاق شما در این سن را کاملاً درک می کنیم. البته امروز، کار سخت تر است چراکه دوره سازندگی و خلق افتخارات برای کشور است. از پیروزی شما مسروریم و شما آغاز راه افتخارآفرینی هستید. از حضور در جمع شما بسیار خوشحالم و درس های زیادی از شما آموختم و انشالله بتوانیم خدمتگزار شما باشیم.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/5/11
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: