برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
در گفت و گو با مهر مطرح شد:

«چاله» پرسپولیس با یک مهاجم پرنمی‌شود/ تراکتور همه را ناامید کرد

کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر این که نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان در این فصل نداشتن مهاجم شش دانگ و تمام کننده است گفت: چاله پرسپولیس ...

محمود خوراکچی که سه سال در تیم فوتبال پرسپولیس بازی کرده است در تحلیل خود از شرایط قرمزپوشان تهرانی گفت: این تیم در خط دفاع، هافبک و درون دروازه بازیکنانی دارد که کیفیت بالایی دارند و خیال هر مربی را برای ارائه بهترین عملکرد راحت می کنند.

وی ادامه داد: نقطه ضعف بزرگ در خطه حمله است. جایی که با وجود حضور شهاب زاهدی هنوز نتوانسته خلاء این تیم در گلزنی را پر کند. زاهدی به درد فوتبال ایران نمی خورد چرا جنگندگی و تلاش یک مهاجم شش دانگ را ندارد. اعتقاد دارم چاله پرسپولیس با این مهاجم پرنمی شود.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس رفتن مهدی عبدی را هم در عملکرد پرسپولیس بی تاثیر دانست و گفت: این بازیکن هم یکی مثل شهاب زاهدی است که فاکتورهای لازم برای یک مهاجم کارآمد بودن را ندارد.

«چاله» پرسپولیس با یک مهاجم پرنمی شود/ تراکتور همه را ناامید کرد

خوراکچی از ارزیابی اش از عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هم به خبرنگار مهر گفت: پرسپولیس اگر دو بازی ابتدای فصل را برده است صرفا به دلیل ساختاری است که از سالهای گذشته در این تیم شکل گرفته است. این تیم از کمترین موقعیت هایی که روی دروازه حریفان خلق می کند بهترین بهره را می برد وگرنه تیمی نیست که موقعیت های پرتعدادی به دست بیاورد.

این پیشکسوت پرسپولیس خطاب به مدیران باشگاه گفت: نباید معطل کنند و هر چه سریعتر باید یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده را به خدمت بگیرند. نباید اجازه بدهند پرسپولیس چند امتیاز از دست بدهد بعد به فکر بیفتند.

محمود خوراکچی در ادامه تحلیلش از عملکرد تیم ها در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: تراکتور همه را ناامید کرد. این تیم مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد اما عملکردش در دو هفته ابتدایی ضعیف بوده است. حرف هایی هم که سرمربی این تیم می زند و قرعه را سخت را عنوان می کند بهانه جویی است.

وی ادامه داد: سرمربی این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند وگرنه بازیکنان خوبی به این تیم پیوسته اند و ساختار خوبی هم دارد. این که بگویند ما برابر دو مدعی قهرمانی بازی کردیم بهانه جویی است. اتفاقا مدعیان باید از بازی را تراکتور بترسند نه این که تیم تبریزی بهانه بیاورد.

«چاله» پرسپولیس با یک مهاجم پرنمی شود/ تراکتور همه را ناامید کرد

کارشناس فوتبال سپاهان را یکی از بهترین تیم های این فصل خواند و گفت: از دیدن بازیهای سپاهان «کیف» می کنم چرا که این تیم در همه نقاط عالی کار می کند و مهاجمانی دارد که شش دانگ هستند و هر تیمی را به دردسر می اندازند. این تیم شانس بالایی برای قهرمانی دارد اما پیش بینی من این است که بازهم قهرمان در روز آخر لیگ مشخص خواهد شد.

محمود خوراکچی از شمس آذر قزوین به عنوان بدشانس ترین تیم دو هفته ابتدایی لیگ برتر نام برد و گفت: هر دو بازی شمس آذر را دیدم. این تیم بسیار قدرتمند و با هدف بازی می کند اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. برای تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می کند این نوع بازی عالی است و به نظرم آنها شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/5/29
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: