برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یک پیشکسوت مطرح کرد؛

عیار استقلال چه زمانی مشخص خواهد شد/ انتظار معجزه نداشته باشید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد ...

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طهماسبی بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به عملکردی که تیم های در دو هفته ابتدایی لیگ برتر داشته اند گفت: استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند. البته می توانیم تراکتور و گل گهر را هم به این لیست اضافه کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره وضعیتی که این تیم در فصل نقل و انتقالات داشت و با حاشیه های زیاد گام در لیگ گذاشت گفت: استقلال اصلا در نقل و انتقالات شرکت نکرد که بخواهد عملکرد خوب یا بدی داشته باشد!

وی در مورد مدیریت باشگاه استقلال نیز گفت: آقای خطیر باید به استقلال و نکونام کمک کند. ما انتظار معجزه از ایشان نداریم ولی باید بازیکنانی را جذب کنیم که مدنظر سرمربی است.

بهمن طهماسبی ادامه داد: نباید فشار به کادرفنی بیاوریم و انتظار بالایی از نکونام و استقلال داشته باشیم. استقلال متاسفانه نتوانست در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند اما امیدواریم تراکتور که نماینده ایران است بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

وی با بیان این که دست جواد نکونام نسبت به فرهاد مجیدی بسته تر است، گفت: عیار استقلال مقابل سپاهان، تراکتور و پرسپولیس مشخص خواهد شد.

طهماسبی با بیان این که کار استقلال مقابل سپاهان سخت خواهد بود گفت: سپاهان همیشه مدیریت خوبی داشته و کمتر دچار نوسان شده است. امسال سپاهان یک تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی دارد. بازیکنانی مثل حسین نژاد باید بیشتر به لیگ ما معرفی شوند.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/5/29
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: