برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قطعی شدن حضور سه کشور در مسابقات بین‌المللی شمشیربازی ایران

ترکیه، عراق و ازبکستان سه کشوری هستند که اعزام نماینده به ایران برای حضور در مسبقات شمشیربازی ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان را قطعی کرده اند. ...

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون شمشیربازی طی ماه جاری میزبان مسابقات بین المللی ستلایت اسحله سابر بزرگسالان است. این رقابت ها ۱۹ شهریور در اصفهان برگزار می شود.

بر اساس دعوتنامه ارسالی برای کشورها، تا به امروز ترکیه، عراق و ازبسکتبال اعزام نماینده به این دوره رقابت ها را قطعی کرده اند. بر این اساس قرار است ترکیه و عراق با ۳ شمشیرباز و ازبکستان با ۲ شمشیرباز در مسابقات ستلایت اصفهان شرکت کنند.

به گفته علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی و به احتمال زیاد، نمایندگان گرجستان و کویت هم به جمع شرکت کنندگان در این دوره رقابت های ستلایت اضافه خواهند شد.

فدراسیون ایران نیز به عنوان میزبان در نظر دارد ۲۰ شمشیرباز را راهی اصفهان کند تا در این مسابقات مصوب در تقویم فدراسیون جهانی شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد فتوحی، محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران که ترکیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را در بازی های آسیایی تشکیل می دهند از جمله شرکت کنندگان در این مسابقات هستند.

۲ هزار دلار جایزه نقدی پیش بینی شده برای قهرمان مسابقات ستلایت است. نفرات دوم و سوم این رقابت ها به ترتیب ۱۵۰۰ و هزار دلار دریافت می کنند.

این برای سومین بار است که فدراسیون شمشیربازی ایران برگزارکننده رقابت های ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان است. دوره نخست این رقابت ها بدون عنوان ستلایت و در تهران برگزار شد اما بعد از آن فدراسیون بین المللی شمشیربازی این مسابقات را با عنوان «ستلایت» وارد تقویم سالیانه خود کرد. دومین دوره مسابقات نیز سال گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد.

علی پاکدامن در دوره اخیر مسابقات ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان به عنوان قهرمانی دست یافت.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/6/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: