برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
قایقرانی قهرمانی جهان - دویسبورگ

نبی رضایی: امیدوارم بهترین نتیجه را برای قایقرانی ایران بگیریم

قهرمان کانوی زیر ۲۳ سال جهان پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان دویسبورگ گفت: امیدوارم همه نمایندگان ایران بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و ...

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی رضایی پس از کسب مدال در مسابقات قایقرانی جوانان جهان، بازی های آسیایی و قهرمانی در مسافت ۵۰۰۰ متر کانوی زیر ۲۳ سال جهان، این بار شانس خود را در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جهانی آلمان محک می زند.

گرچه هدف اصلی او خوشرنگ تر کردن رنگ مدالش در بازی های آسیایی است اما رضایی در قهرمانی جهان در کنار اینکه از آخرین وضعیت رقبای قاره کهن خود اطلاع پیدا می کند، نیم نگاهی هم به کسب نتیجه ای تاریخی در آلمان دارد.

رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت خود پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در آلمان گفت: تمرینات خوبی در دویسبورگ داشتیم و خوشبختانه چون چند روز زودتر در محل مسابقه حاضر شدیم توانستیم با شرایط وفق پیدا کنیم.

وی درباره روند تمریناتش در دریاچه آزادی نیز اظهار کرد: شرایط مناسبی برای تیم آب های آرام فراهم شده، در تهران رکوردهای جدید و کاهشی را از خودم شاهد بودم و مهم این است که این وضعیت تا بازی های آسیایی به بهترین شکل پیش رود.

رضایی درباره همزمانی مسابقات انتخابی المپیک و بازی های آسیایی گفت: کم پیش می آید که قهرمانی جهان به منظور کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی در یک سال برگزار شود آن هم به فاصله کمتر از یک ماه، اما امسال به دلیل تعویق بازی های آسیایی این اتفاق افتاده و این مسئله کمی کار را برای ما دشوار کرده است.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی ادامه داد: البته هدف اصلی کل تیم ما بازی های آسیایی است چرا که ما پس از قهرمانی جهان انتخابی های دیگری هم داریم اما بازی ها هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد، ولی این دلیل نمی شود که قهرمانی جهان را نادیده بگیریم. حتماً با همه توان رقابت خواهیم کرد ضمن اینکه فرصت بسیار خوبی است تا محکی از شرایط خودمان و رقبای آسیایی طی یکسال گذشته که در مسابقه ای نبودیم داشته باشیم.

رضایی درباره مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: سطح قهرمانی جهان همیشه بالا است امسال هم حتماً با توجه به اینکه مسابقات انتخابی است، رقابت شدیدتری خواهد بود. امیدوارم بتوانیم با یک پاروزنی خوب نتیجه مورد نظرمان را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به آسیب دیدگی که از ناحیه کمر برایش پیش آمده بیان کرد: با مصدومیتی که در دیسک کمرم داشتم، یک هفته ای از تمرینات دور بودم و خدارا شکر الان بهبود پیدا کردم افت زیادی پیدا کرده بودم اما با پافشاری زیادی که دارم توانستم تا حد قابل قبولی به آمادگی نسبی برسم و شرایطم برای حضور در مسابقه مهیا است.

رضایی با اشاره به حضور تیم ایران در بخش کانو، کایاک و پاراکانو زنان و مردان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: امیدوارم تمام نماینده های ایران در آلمان به بهترین نتیجه خود دست پیدا کنند و دویسبورگ جایی باشد که قایقرانی ایران به آن افتخار می کند.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/6/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: